ubezpieczenie NNW

51. Data: 2009-10-09 12:13:27

Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Ja zapłaciłam, bo mi się szarpać nie chciało.
> BTW pracowałam kiedyś z byłym dyrektorem finansowym Warty. Stwierdził,
> że ubezpieczenia to podatek od głupoty. Sam się nie ubezpieczał
> dobrowolnie.
>
> ----------
>
> Od strachu. Od głupoty to lotto ;-)

A co Ty gadasz, lotto to podatek od złudzeń ;-)
Justyna

52. Data: 2009-10-09 12:15:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Ty gadasz, lotto to podatek od złudzeń ;-)

Od głupich złudzeń? ;-)

Agnieszka

53. Data: 2009-10-09 12:18:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od głupich złudzeń? ;-)

O, i to byłaby właściwa definicja;-)
Justyna

54. Data: 2009-10-09 12:29:20

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> A co Ty gadasz, lotto to podatek od złudzeń ;-)

Od marzeń, podatek od marzeń ;-) .

Marzena

55. Data: 2009-10-09 12:49:30

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Od głupich złudzeń? ;-)

No niekoniecznie głupich :)
Przy odpowiednio dużej (wielokrotnej) kumulacji wartość oczekiwana
(suma wygranych wszystkich stopni przemnożona przez prawdopodobieństwo
ich trafienia) teoretycznie może przewyższyć koszt zakładu.
A to z racji tego, że na wygraną złożyła się już masa zakładów,
które nie biorą już udziału w ewentualnym podziale łupów.
Decyzja o zagraniu robi się coraz bardziej racjonalna
- z matematycznego punktu widzenia :)

Dokładne wyliczenia "nieco" komplikować może fakt, iż minimalna wysokość
głównej wygranej nie jest gwarantowana, a ze wzrostem kumulacji lawinowo
przybywa chętnych do jej zgarnięcia. Dlatego też ryzykowne jest
wykupienie "wszystkich możliwych kombinacji" co gwarantuje szóstkę
(wartą już więcej niż koszt losów), bo gdy więcej osób wpadnie na ten
pomysł, lub zwyczajnie będzie miało szczęście...

v.

56. Data: 2009-10-09 13:12:34

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

> [...]
> (wartą już więcej niż koszt losów), bo gdy więcej osób wpadnie na ten
> pomysł, lub zwyczajnie będzie miało szczęście...

Tak mi się wydaje (czysto teoretycznie, bo raczej nie będę miała okazji
sprawdzić w praktyce ;-)), że jakbym miała kwotę pozwalającą obstawić
wszystkie kombinacje w lotku, to bym ją zagospodarowała zupełnie inaczej :-)

Agnieszka

57. Data: 2009-10-09 13:56:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C wrote:

> Od marzeń, podatek od marzeń ;-) .

A to zależy, o czym kto marzy. Ja tam swoje marzenia spełniać się staram,
ale bez płacenia podatku od złudzeń (że dzięki tym złudzeniom, uda się
spełnić marzenie). :-)
Justyna

58. Data: 2009-10-09 13:59:00

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo pisze:

> Oczywiście. Niemniej jednak ciekawi mnie, co ma do powiedzenia na ten
> temat pani Waruga ;-)

Jak będzie miała problem z dzieckiem, które nie jest ubezpieczone, to
się będzie martwić i być może wykłócać. Na razie, to nie ma takiego
problemu, jak będzie miała, to go rozwiąże.

--
waruga_e

59. Data: 2009-10-09 14:08:15

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł pisze:

> Bo rozumiem, ze dyrektor moze zabronic wyjazdu na wycieczke

raczej nie zabrania, ale może nie wyrazić zgody np. ze względu na zbyt
małą ilość osób, a bez zgody i pieczątki dyrektora na dokumentacji na
wycieczkę nikt nie pojedzie.
--
waruga_e

60. Data: 2009-10-09 14:08:16

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Jak będzie miała problem z dzieckiem, które nie jest ubezpieczone, to
> się będzie martwić i być może wykłócać. Na razie, to nie ma takiego
> problemu, jak będzie miała, to go rozwiąże.

Zechcesz wyjaśnić, na czym może polegać z dzieckiem nieubezpieczonym
od NNW?

v.

Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Pytanie o sanatorium.
O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid