ubezpieczenie NNW

61. Data: 2009-10-09 14:08:47

Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Jak będzie miała problem z dzieckiem, które nie jest ubezpieczone, to
> się będzie martwić i być może wykłócać. Na razie, to nie ma takiego
> problemu, jak będzie miała, to go rozwiąże.

Zechcesz wyjaśnić, na czym może polegać problem z dzieckiem
nieubezpieczonym od NNW?

v.

62. Data: 2009-10-09 14:10:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vax wrote:

> Zechcesz wyjaśnić, na czym może polegać z dzieckiem nieubezpieczonym
> od NNW?

Przecież juz pisała, że dyrekcja wydała ukaz, że takich dzieci nie wolno
brać na wycieczki, prawem kaduka. Taki środek nacisku na rodzoców, zeby
wszyscy ładnie płacili.
Justyna

63. Data: 2009-10-09 14:11:57

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Przecież juz pisała, że dyrekcja wydała ukaz, że takich dzieci nie wolno
> brać na wycieczki, prawem kaduka. Taki środek nacisku na rodzoców, zeby
> wszyscy ładnie płacili.

Czyli hipotetyczny "problem" de facto nie jest z dzieckiem,
ale z dyrekcją :)

v.

64. Data: 2009-10-09 14:23:38

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo pisze:
> "waruga_e" <w...@o...pl> napisał

> A nie przychodzi Ci do głowy, żeby spytać skąd taka kuriozalna dezycja?

Moje prywatne dziecko- ubezpieczone, bo taką decyzję podjęliśmy jako
rodzice.
Klasowe również, o dziwo wszystkie (ewentualnie zwolnione=
ubezpieczone). Jak już dożyję czasów, że mnie ten problem będzie
dotyczył, to się będę pytać, na razie nie muszę.
I nawet nie chodzi tu o, jak pisze Justyna podkładanie się dyrekcji,
narażanie itp., bo akurat pod tym względem trafiła nam się wreszcie
porządna dyrekcja, która do mściwych nie należy. Tylko o pilnowanie
spraw swoich, swojej klasy, swoich uczniów. U mnie zawsze wiedzą, że
jedna i druga składka do obowiązkowych nie należy. Rozważyli, uznali, że
komitet/radę mogą olać i w większości nie płacą, za to ubezpieczają.
Jeśli przed wycieczką będzie problem z ubezpieczeniem dziecka to pójdę
pytać o przepisy.

--
waruga_e

65. Data: 2009-10-09 14:32:26

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vax wrote:

> Czyli hipotetyczny "problem" de facto nie jest z dzieckiem,
> ale z dyrekcją :)

No właśnie. A nauczyciel między młotem a kowadłem.
Justyna

66. Data: 2009-10-09 14:34:28

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Jeśli przed wycieczką będzie problem z ubezpieczeniem dziecka to pójdę
> pytać o przepisy.

1. nieubezpieczone dziecko może mieć problemy
2. wszyscy ubezpieczają, bo "mogą być problemy"
3. ale czy faktycznie mogą być problemy?
4. nie moja sprawa, skoro wszyscy i tak ubezpieczyli!

w ten sposób *nigdy* nie dowiesz się, czy punkt 1 jest fałszywy
i za rok paranoja się powtórzy.

v.

67. Data: 2009-10-09 14:38:02

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No właśnie. A nauczyciel między młotem a kowadłem.

Rodzic kowadłem.
Nauczyciel młotem.
A dyrekcja kowalem własnego losu :)

v.

68. Data: 2009-10-09 14:42:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vax wrote:

> Rodzic kowadłem.

To miałam na myśli.

> Nauczyciel młotem.

Nie, jest pomiędzy.

> A dyrekcja kowalem własnego losu :)

W pewnym sensie, ale raczej jak trafi na odpowiednie kowadło, to może się
wić jak piskorz tłumacząc się z młotowych decyzji.;-)
Justyna

69. Data: 2009-10-09 14:47:06

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> A to zależy, o czym kto marzy. Ja tam swoje marzenia spełniać się staram,
> ale bez płacenia podatku od złudzeń

Nie Ty jedna :-)

Marzena

70. Data: 2009-10-09 15:11:44

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vax pisze:

> Zechcesz wyjaśnić, na czym może polegać z dzieckiem nieubezpieczonym
> od NNW?

Problem nie będzie z dzieckiem tylko z uzyskaniem zgody dyrektora na
wycieczkę. Jak będzie problem z dyrektorem to się go wyjaśni, póki co
nie ma. Może do czasu gdy się trafi nieubezpieczone dziecko dyrekcja
zmieni zakaz i nie będzie już żadnego problemu, a może ja nie jeżdżę na
wycieczki...
Podałam przykład jak to wygląda od strony pracownika i nie muszę się
tłumaczyć z moich decyzji, zachowań itp.Wiem kiedy i o co mam pytać
swojego przełożonego, mam problem to pytam, nie mam, to zaprzątam sobie
głowę innymi różnie ważnymi sprawami. Własne dziecko ubezpieczam bo
chcę, ale ślepo za tłumem, a innym daję wybór w podjęciu decyzji.

--
waruga_e

Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Pytanie o sanatorium.
O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid