uff, dobrze ze nie mam modemu

1. Data: 2003-12-30 20:26:19

Temat: uff, dobrze ze nie mam modemu
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wy tu gadu gadu o M. Basset, trollach, dżdżowniczkach, przepychankach, a tam
w kąciku od kilku dni kłóci się dwóch facetów, niejaki Hamerla i Los.
Pyskówki jak przedszkolaków dotyczą błędów ortograficznych, jeden drugiemu
imputuje, że spał na lekcjach itd. Mam niezły ubaw jak to czytam.
Panowie, wymieńcie sie numerami gg albo telefonami i kłóćcie się prywatnie,
a nie ośmieszacie się na oczach wszystkich grupowiczów :[

Żeby nie było, że nie na temat pl.rec.kuchnia, to muszę się zwierzyć:
ostatnio trafiają mi się w sklepach mango niby dojrzałe, a pestka za cholere
nie odchodzi ;))))

P.S. czy popełniłam jakieś "orty" w poście?????

1. Data: 2003-12-30 20:31:49

Temat: Re: uff, dobrze ze nie mam modemu
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> Żeby nie było, że nie na temat pl.rec.kuchnia, to muszę się zwierzyć:
> ostatnio trafiają mi się w sklepach mango niby dojrzałe, a pestka za
cholere
> nie odchodzi ;))))

??????????????? Przecież od mango nigdy pestka nie odchodzi...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-30 20:35:11

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bssn6u$god$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> cholere
>
> ??????????????? Przecież od mango nigdy pestka nie odchodzi...
> --
poważnie?? :D te moje są wyjątkowo okropne, trudno się dobrać do owocu, a po
zbyt uporczywym wyszarpywaniu miąższu ;) wygląda sie jak Shrek i trzeba
używać nici dentystycznych. Ale dizęki za wyjaśnienie Joasiu. Pozdr.

1. Data: 2003-12-30 20:48:55

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt uporczywym wyszarpywaniu miąższu ;) wygląda sie jak Shrek i trzeba
> używać nici dentystycznych. Ale dizęki za wyjaśnienie Joasiu. Pozdr.

Zaopatrz sie w maly nozyk i odkrawaj po kawalku, czasem jak jest bardzo
dojrzale, wlokna okolopestkowe same odchodza, ale sa raczej niejadalne
;-))), wtedy proponuje przetrzec przez sito zrobic sos z mango.

Adiola

1. Data: 2003-12-30 21:16:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> zbyt uporczywym wyszarpywaniu miąższu ;) wygląda sie jak Shrek

Serio, serio? :-)))))))))))))))))

1. Data: 2003-12-30 22:48:26

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poważnie?? :D te moje są wyjątkowo okropne, trudno się dobrać do owocu, a po
> zbyt uporczywym wyszarpywaniu miąższu ;) wygląda sie jak Shrek i trzeba
> używać nici dentystycznych. Ale dizęki za wyjaśnienie Joasiu. Pozdr.

Przepraszam uprzejmie, ale nie rozumiem tej aluzji z nicmi
dentystycznymi 0:). Mam niejasne wrazenie, ze nie chodzi o zbyt
sympatyczny widok. Czyzbym byl nielubiany? Coz ja takiego zlego zrobilem?
Shrek (zasmucony)

1. Data: 2003-12-31 08:40:11

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> dentystycznymi 0:). Mam niejasne wrazenie, ze nie chodzi o zbyt
> sympatyczny widok. Czyzbym byl nielubiany? Coz ja takiego zlego zrobilem?

Shrek, chodzi o bajke o tym samym tytule. Jest taka scena, gdzie tytulowy
bohater krzyczy na wiesniaków i widac jak resztki jedzenia fiurgaja mu
miedzy zebami. Mniej wiecej tak sie wyglada po jedzeniu mango, zalezy od
egzemplarza owocu i samozaparcia jedzacego. Wtedy jedyna rada sa nici. To
tyle. Pozdrawiam.

Mięso ze strusia
dzem z fig -gdzie mozna kupic w Polsce?
Dostalem na gwiazdke zeliwny wok - co przyrzadzic na poczatek?
Q: Jakie wino do poledwiczek w miodzie?
Zolty ser ...