ukorzenianie winorośli

21. Data: 2008-03-01 07:36:18

Temat: Re: ukorzenianie winorośli
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski pisze:
...To, że Krystynie wyrosły ładne zielone badyle wcale nie swiadczy o
tym, ze roślina
> przesadzona do gruntu bedzie żyła. Na 90% (bez nadzwyczjnej opieki )
> zdechnie. ...
> J.

MNie z tuzina wodnych sadzonek utrzymała się w gruncie jedna. Co,
zresztą, stanie się pewne za kilka tygodni. Tyle moje trzy grosze.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

22. Data: 2008-03-01 08:59:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> MNie z tuzina wodnych sadzonek utrzymała się w gruncie jedna. Co,
> zresztą, stanie się pewne za kilka tygodni. Tyle moje trzy grosze.

Ukorzenianie w wodzie czy w czymś innym to tylko jeden z etapów robienia
z patyka owocujacego krzewu.Na ostateczny wynik, czyli owocowanie trzeba trochę
poczekać i próżna jest dyskusja, który sposób jest lepszy. Ten jest lepszy,
który lepiej odpowiada, temy co to robi.
Pozdrawiam.Mirzan

23. Data: 2008-03-31 19:32:54

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> (...)

> Ok, odezwę się co z tego wyrośnie w ziemi.
> Jest to moje nowe doświadczenie w rozmnażaniu.
>
> Pozdrawiam Krycha.

Daję znać jaki jest rezultat z wsadzenia sztorbów bezpośrednio do ziemi,
jesienią 2006 roku.
Wsadziłam do ziemi 12 patyków odmiany Canadice w listopadzie, a może grudniu
2006 roku.
Dziś wykopałam, z tego 6 patryków i 6 ukorzenionych sadzonek.
Czyli wyszło mi, że ta metoda daje rezultat 50 %.

Pozdrawiam Krycha.

24. Data: 2008-03-31 20:20:42

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" wgryzła się w temat głęboko:

> Wsadziłam do ziemi 12 patyków odmiany Canadice w listopadzie, a może
> grudniu 2006 roku.
> Dziś wykopałam, z tego 6 patryków

Jezu! Do czegoś Ty się dokopała =(:-O)

Zdroofka Johnny

P.s. A policaje dalij szukają ;-)

25. Data: 2008-03-31 21:00:48

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

johnny wrote:

> Jezu! Do czegoś Ty się dokopała =(:-O)

Widać ziemię tę zamieszkiwali kiedyś przybysze z Irlandii :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2008-03-31 21:15:30

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać ziemię tę zamieszkiwali kiedyś przybysze z Irlandii :-)

Muszę z Krychą pogadać czy by nie odstąpiła jednego. Obiecałem starej, że
stworzę jej tu drugą Irlandie ;-)

Zdroofka Johnny

27. Data: 2008-04-03 15:48:23

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Muszę z Krychą pogadać czy by nie odstąpiła jednego. Obiecałem starej, że
> stworzę jej tu drugą Irlandie ;-)
>
> Zdroofka Johnny

Niestety nie służę żadnym.
Zdarzają mi się przejęzyczenia, a słownik nie wyłapał błędu, bo nie było to
słowo błędne. :-)

Pozdrawiam Krycha.

sasiedzki smrod
złodzieje prośba o radę
Kordianka - winorośl
Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...
pietruszka