Re: uwodnione soczewki, czyli jakie?

Data: 2005-03-29 08:40:24
Temat: Re: uwodnione soczewki, czyli jakie?
Od: Emi <e...@v...pl>

Mark napisał(a):

> A jakie są najbardziej uwodnione i zarazem niezbyt drogie soczewki z tych
> dobrze uwodnionych ?? :)

ja używam soflens 66 i ponoć są to jedne z najbardziej uwodnionych na
rynku ( jak sama nazwa wskazuje - 66% wody) po za tym są cieniutkie,
przez co naprawdę komfortowe :)

przepisała mi je okulistka, bo miałam problemy z nadmierną białkowością
oka, po za tym mam dużo barwnika w tenczówkach, a to podobno też jest
istotne... ( w sensie- nie jest dobrze miec go aż tyle)

ich koszt jest taki sam jak innych soczewek - zależy od tego gdzie
kupujesz... za parę miesięcznych zapłacisz ok 45 zł, za 3 pary ok 120 zł

po za tym co do dobrze uwodnionych soczewek - ostatnio pojawiły się
jakieś nowe 02optix czy jakoś tak, ostatnio zdaje się był tutaj taki
wątek, z tego co mi wiadomo, też są dobrze uwodnione, ale ich nie znam,
ceny tymbardziej...

PS: jak zmieniasz tytuł wątku to umieść pierwotny np tak: "uwodnione
soczewki, czyli jakie? było:Czy soczewki mogą powodować zmętnienie oka?"
- łatwiej wtedy śledzić dany wątek :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz