Re: [uzytkownicy] Berghoff - warto w chodzic czy nie

From: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl>
Subject: Re: [uzytkownicy] Berghoff - warto w chodzic czy nie
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Mon, 25 Sep 2006 18:59:49 +0200

Maciej Muran wrote:

> Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@n...sgh.waw.pl>
> napisał
>
> A możesz powiedzieć (sATIN też mógłby :)) jak ta patelnia wygląda -
> szczególnie jej dno?
> Pytam, bo powoli (od 3 lat ;)) rozpakowuję komplet B. i niedawno wyjąłem
> patelnię ale jeszcze jej nie używałem. Waży chyba z 7 kg.
> Skoro jednak to już kolejny sygnał, że może być do d* to... Chciałbym
> uniknąć zmarnowania produktów.
>
> Moja wygląda tak:
> http://pacanka.com/~tytoos/temp/b1.jpg
> http://pacanka.com/~tytoos/temp/b2.jpg

> [...]

Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. Nie nadaje się do smażenia
czegokolwiek w panierce. Za to z powodzeniem można na niej dusić potrawy.
Ja używam do wszelkiego rodzaju potrawek typu kurczak w sosie lub z
grzybami czy niewielkich ilości gulaszu.
"Smażenie bez tłuszczu" polega na solidnym rozgrzaniu patelni, położeniu
mięsa i przykryciu przykrywką. Można powiedzieć, że mięcho dusi się we
własnej parze. Samo odłazi od patelni tylko nie wolno od razu odrywać.
Jak lubisz mięso smażone tradycyjnie to faktycznie nic lepszego ponad teflon
lub żeliwo.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Okręt", "Szatański interes", "Wieki Światła", "Cosmonaut's