Re: w temacie smalcu

Data: 2002-09-12 09:02:33
Temat: Re: w temacie smalcu
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl>

> Basiu a do tego smalcu to dodałas moze przypraw?
> Najlepszy smalec jadlam w Nowym Targu w kanajpie "Goralsko Strawa" dalwali
> tam do niego jakies zielsko
> ale jak dotad nie udalo mi sie go podrobic ;o(

tym smalcem karmiam nasza Krysie Opakowana i Mechcie jakesmy sie w marcu
spotkaly, zjadly, przezyly i nawet na zadowolone wygladaly;-)
Do smalcu dodaje cebule - troszke roztopionego tluszczu odlewam na mala
patelnie, podsmazam cebule o dodaje pod koniec procesu smalcowego;-)
Rowniez pod koniec dodaje: lyzke vegety (niekoniecznie, jak mnie najdzie),
ziola: tymianek, czaber, majeranek. Tymianku i majeranku wiecej, czabru
troszke.
Ziola to pod sam koniec, bo inaczej zwegla sie na amen.

pozdrawiam serdecznie
Basia