wagoniki

11. Data: 2016-02-09 16:37:26

Temat: Re: wagoniki
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, ja jakiś King Kong jestem, czy co?

Zwrotnicówna.

12. Data: 2016-02-09 17:08:02

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 14:44, pinokio pisze:
> Widzisz że wagonik jedzie wprost na bandziora. Przy drugim torze są
> Twoje dzieci. Czy przestawisz tory?

zdumiony czy pinokio pigułkę trzeba wziąć, zmiana nicka nie pomoże ;-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

13. Data: 2016-02-09 17:09:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 16:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie z tego powodu.
> Kara śmierci jest nieodwracalna, przy pomyłce nie da się wypuścić i wypłacić
> odszkodowania.

A jesteś za znikaniem ludzi

14. Data: 2016-02-09 18:19:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 17:09:34 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A jesteś za znikaniem ludzi

Terrorystów. To jest jedyny wyjątek.

15. Data: 2016-02-09 18:22:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:19, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Terrorystów. To jest jedyny wyjątek.

Ja nie widzę przewagi zwykłych morderców nad terrorystami.

16. Data: 2016-02-09 18:22:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jesteś za znikaniem ludzi

Terrorystów. To jest jedyny wyjątek.

Zabójstwa z innych motywów niż polityczne powinno się karać wyłącznie więzieniem.

W innym przypadku ceną pomyłki jest tragedia nie tylko fizyczna, ale i moralna
porządnego obywatela.

17. Data: 2016-02-09 18:25:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:22:25 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Ja nie widzę przewagi zwykłych morderców nad terrorystami.

Terrorysta nie kryje się z zamiarem mordu - morduje publicznie.

W przypadku skrytobójstwa możliwa jest pomyłka identyfikacji sprawcy.
W przypadku terrorysty, który przyznaje się do zbrodniczej motywacji - nie.

18. Data: 2016-02-09 18:26:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Zabójstwa z innych motywów niż polityczne powinno się karać wyłącznie więzieniem.

Nie sądzę

> W innym przypadku ceną pomyłki jest tragedia nie tylko fizyczna, ale i moralna
> porządnego obywatela.

Ja nie boję się, że zostanę przez pomyłkę skazany na śmierć.
Pomyśl tylko: morderstw jest dużo, kar śmierci mało, a tym bardziej mało
jest pomyłek przy karze śmierci

19. Data: 2016-02-09 18:27:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W przypadku skrytobójstwa możliwa jest pomyłka identyfikacji sprawcy.
> W przypadku terrorysty, który przyznaje się do zbrodniczej motywacji - nie.

Zlikwidujmy ruch uliczny, bo zdarzają się śmiertelne wypadki

20. Data: 2016-02-09 18:43:28

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:2eaa7862-d689-469a-93c2-9eeaa29142c3@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 9 lutego 2016 15:17:44 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią

Nie z tego powodu.
Kara śmierci jest nieodwracalna, przy pomyłce nie da się wypuścić i wypłacić
odszkodowania.

PS. Zawsze zakładam, że żeby jakakolwiek kara była sprawiedliwa, musi być
możliwość zwrotu jej równowartości przy błędzie sędziego. Życie ludzi
powinno
w jak najmniejszym stopniu być narażone na omylne decyzje kogoś, kto
reprezentuje ponoć sprawiedliwość.

PS^2. Oczywiście w czasie pokoju kara śmierci jest niedopuszczalna z
wyjątkiem
kar za terroryzm. W czasie wojny to jestem nawet za sądami polowymi.

==============================

Co zrobic z zabójcami? Nic mu juz nie grozi- dostanie co najwyzej dozywocie.
Moze bezkarnie zabijac wspolwiezniów, strazników. Moga kumple wziac
zakladników, zeby go wypuscili.
A na wolnosci- dokad nie siedzi- przestepca- swiadomie czy nie- kombinuje.
To, ze przezyje rozprawe, jak mu udowodnia przestepstwo- to go bedzie
motywowac do eskalacji czynow. Jesli przezyje rozprawe, bo nie zastrzelil
goniacego go policjanta, a potem (mial okazje)- nie wzial zakladnikow- to go
zmotywuje, zeby tego nie zrobic. No ale jesli robi napad z bronia w reku- to
10 lat odsiadki. Kary smierci nie ma. Policjant goni go sam- warto
zaryzykowac. Sala pelna dzieciakow- warto wziac zakladnikow. Czy dostanie
10, czy wiecej- nawet dozywocie- to juz nie gra roli. I tak bedzie probowac
uciekac z wiezienia.
No a co ze zdrajcami stanu? Niejeden glowny bohater ksiazki Sumlinskiego by
dobrze sie zastanowil, gdyby byla kara smierci. A tak? Zdradza- bo mu sie to
oplaci

--

Chiron

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!