wagoniki

31. Data: 2016-02-09 19:06:52

Temat: Re: wagoniki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 19:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Tym bardziej za życia gdyby mnie oczyszczono z zarzutów, to odzyskałbym coś
> więcej niż twarz, bo także wolność. A oprócz tego dostałbym zapłatę w gotówce
> za stracone lata.

O ile zostałbyś uniewinniony, konieczność odszkodowania skutecznie mogła
by w tym przeszkodzić i całe życie byś siedział.

> Wolę umrzeć z ręki mordercy na wolności niż będąc skazanym na śmierć za
> fałszywe zarzuty.
No cóż są różne zboczenia.

32. Data: 2016-02-09 19:10:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 19:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wolę umrzeć z ręki mordercy na wolności niż będąc skazanym na śmierć za
> fałszywe zarzuty.

Ale ty byś wiedział że jesteś niewinny - więc w czym problem?

33. Data: 2016-02-09 19:11:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2016-02-09 19:16:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:11:45 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Ale ty byś wiedział że jesteś niewinny - więc w czym problem?

Aleś ty okrutny. Nikt inny by nie wiedział.

PS. Zgodziłbym się na karę śmierci w czasie pokoju pod jednym warunkiem.
Gdyby skazany, któremu skończyła się możliwość jakiejkolwiek innej apelacji
miał możliwość publicznego otworzenia sobie brzucha i w ten sposób uwolnienia
swojego imienia od hańby. Tylko człowiek honoru jest w stanie zdobyć się na
taki odważny akt.

35. Data: 2016-02-09 19:21:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 19:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> swojego imienia od hańby. Tylko człowiek honoru jest w stanie zdobyć się na

Coraz bardziej odlatujesz.
Będąc niewinnym popełnił byś samobójstwo i poszedł do piekła?
Tylko po to by inni ludzie o tobie źle nie gadali?
Przypominasz mi Moralność Pani Dulskiej

36. Data: 2016-02-09 19:38:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 18:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

"Q"

37. Data: 2016-02-09 19:43:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:20:55 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Coraz bardziej odlatujesz.
> Będąc niewinnym popełnił byś samobójstwo i poszedł do piekła?
> Tylko po to by inni ludzie o tobie źle nie gadali?
> Przypominasz mi Moralność Pani Dulskiej

Nie wierzę w to, że przy samobójstwie honorowym człowiek idzie do piekła.
Do piekła trafia człowiek, który zrobił innym krzywdy z powodu gniewu,
nienawiści, wrogości, zemsty. Otwarcie sobie brzucha jest natomiast oznaką
wiary w głębszy system wartości, wbrew pomyłkom oskarżycieli. Jest wołaniem
o pomstę do nieba.

Takim samobójstwem nie zrobię krzywdy ani innym, ani sobie, zwłaszcza, że
jeśli nie otworzę sobie brzucha w wypadku skazania na śmierć i tak skończę
przed naturalnym czasem.

38. Data: 2016-02-09 19:45:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 19:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Takim samobójstwem nie zrobię krzywdy ani innym, ani sobie, zwłaszcza, że
> jeśli nie otworzę sobie brzucha w wypadku skazania na śmierć i tak skończę
> przed naturalnym czasem.

Wytrzymać to, że ludzie mają o Tobie niesłusznie zła opinię, to świadczy
o wielkości.

39. Data: 2016-02-09 19:47:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:55:47 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:3db10aa2-45be-431c-a116-623561e99510@googlegrou
ps.com...

> Terrorystów. To jest jedyny wyjątek.
>
> ====================
>
> A seryjni?
>
> --
>
> Chiron

No tu miałbym spore kłopoty.
Bo np. jak zakwalifikować Charlesa Mansona - do terrorystów czy do seryjnych.

40. Data: 2016-02-09 19:49:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:45:23 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Wytrzymać to, że ludzie mają o Tobie niesłusznie zła opinię, to świadczy
> o wielkości.

Za życia tak. Ale żeby po śmierci?
Zmarłym należy się cześć i szacunek.

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!