Re: wewnętrzna antena TV

Data: 2010-02-13 12:37:46
Temat: Re: wewnętrzna antena TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

"Jarek P." hktqrk$nt$...@i...gazeta.pl

> Kanały darmowe, dostepne za free, do których odbioru wystarczy tylko
> micha z tunerem, nie trzeba żadnych dekoderów, kart z opłaconym
> abonamentem (albo pirackim softem) i tym podobnych.

A skąd taki (FTA) skrót?

> Jeśli zaś myslisz o jakims zestawie płatnej telewizji

Nie myślę.

> (Cyfra, Polsat, N), to wtedy nie ma o czym mówić, obecnie chyba
> we wszystkich tych zestawach jest też TV publiczna (niech mnie
> ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że brak
> publicznej w tych pakietach to już historia).

> Niby tak, ale może się okazać, że naziemna wisząca na ścianie metr
> nad ziemią mimo wszystko działa lepiej niż postawiona w domu na
> telewizorze.

Chodzi Ci o to, że zewnętrzna jest lepsza od wewnętrznej?

> Które ostrzeżenia, bo teraz ja nie rozumiem? Te z aukcji, że wysyłka
> taka pod takim warunkiem a owaka pod owakim? A musisz na tej aukcji
> kupować? To popularna antena (chodzi mi o rodzaj, nie o konkretny

Rozumiem. Istotnie -- widywałem w sklepach takie anteny.

Dzięki za informacje.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
na nie, gdyż ma popsuty notebook i nie chce :) się mi go
reperować, czyli słać do reperacji gwarancyjnej. :) Gdy
notebook zostanie zreperowany, będę odpowiadał na m@ile. :)
Zanim poślę popsuty notebook do naprawy, muszę zrzucić
dane z dysku notebookowego na inny :) dysk, a to nie
jest wcale takie proste, choć być powinno. :)