Re: wiem gdzie można kupić foremki do smażenia ciastek!!!

Data: 2007-05-17 23:50:41
Temat: Re: wiem gdzie można kupić foremki do smażenia ciastek!!!
Od: Rablinka <r...@w...pl>

Napisałam maila do tej poznańskiej firmy Jaar.
Oto co mi odpisano:

"Witamy.interesujący Panią produkt możemy natychmiast
wysłać pod wskazany nam adres. Cena kompletu (4 foremki, 2
uchwyty + specjalna łyżka do oddzielania białka od
żółtka i innych czynności) wynosi 28 zł. brutto.Informujemy
dodatkowo, że w naszej wspólnej ofercie (Reproplast i Jaar
stanowią zintegrowaną grupę producencką) znajduje się cały
szereg bardzo ciekawych i przydatnych w kuchni wyrobów.
Prosimy odwiedzić stronę www.reproplast.cz
Strona ta w wersji polskiej i cenami przeliczonymi na
złotówki będzie dostępna na naszej domenie za ok. 3
tygodnie. Wszystkie produkty znajdujące się na stronie są
dostępne w naszej firmie.
Pozdrawiamy. PPH Jaar 60-126 Poznań ul.Knapowskiego 21
tel.061 6232051 tel/fax 0618664652."

Rablinka