Re: wkrótce ślub, podpowiedzcie

Data: 2003-09-08 16:19:27
Temat: Re: wkrótce ślub, podpowiedzcie
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl>

Użytkownik "lidka kołodziej" <l...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bji50d$ic8$1@inews.gazeta.pl...
> Za niecały miesiąc wychodzę za mąż. Chcę zrobić małe przyjęcie w domu dla
> rodziców moich i mojego faceta. Podpowiedzcie, co przygotować, chciałbym
żeby
> to były jakieś sałatki, ew. jakiś indyk , ciasto kupię w cukiernii, bo nie
> chcę ryzykować.Chciałbym żeby to było niezbyt drogie, samczne , ale też
> oryginalne.Pomożecie?

Ja szczerze powiedziawszy ide na latwizne :)
I tez za miesiac :)
Stolik na kilkanascie osob, obiad , do wyboru miesa surowki, salatki
jakowes, potem tort, placki (tez zamawiane), wino, szampan itp :)

a w domu, zrobilabym potrawe "chinska" .. czyli warzywa (marchew pietruszka,
seler, papryka,pieczarki,groszek ,por, cebula, kalafior, to wszytsko w
kawalki (paski) podduszone)
osobno kurczak w kostke podsmazony, dodany do warzyw
ryz i sos moze byc sos z kurczaka podprawiony lekko curry

albo pepperoni :))

na obiad, filety z kurczaka smazone, jakas poledwiczka smazona, moze byc
wolowina z sosem (bedzie paswala dosurowki z kalafiora)
surowka zbialek kapusty, z kalafiora, z czerwonej kapusty
moga byc ziemniaki pieczone w piekarniku, z jakims "sosem"

salatka warzywna, taka najzwyklejsza, zydowska
jakies jajko z majonezem
itd itp

koncze chyba....bo robie sie glodna:))

Marta