Re: wok żelwny czy stalowy

From: waldemar z domu <w...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: wok żelwny czy stalowy
Date: Sun, 27 Jan 2002 16:13:18 +0100

> Bürgermeister.

> Juz od poczatku podejrzewalem, das Du 'ne rechte, militante Sau bist.
> Wyszlo szydlo z worka i okazalo sie, ze nie jestes politycznie poprawny.
> Masz cos przeciwko socjaldemokratom i pedalom?! No powiedz?! Przyznaj
> sie!!! Niech sie wszyscy dowiedza, Ty prawicowa, militarna swinio!!! Nie
> gotuje wiecej Twoich przepisow i nie bede dyskutowal o garnkach.
>
> "Wyklety powstan, ludu ziemi...
>
> Irek die Rote Socke (Czerwona skarpeta)

nie mam nic przeciwko czerwonym, nie mam nic przeciwko homoseksualistom i
nie mam nic przeciwko kombinacji tych rzeczy, ale mam coś przeciwko
niekompetentnym ludziom na odpowiedzialnych stanowiskach. Niechby to była
najbardziej aryjska i heteroseksualna morda w okolicy. Jak dureń to dureń.
A Wowi swoją kampanię wyborczą oparł na tym, że "jestem pedałem i to jest
dobrze tak", tak, jakby to było jakimś plusem predestynującym go na
stanowisko szefa rządu.

W wojsku nie byłem, tak zawiasem mówiąc.

Wracajmy do garów. Dzisiaj, jako słomiany wdowiec, udałem się do Paulaner
na golonkę i piwo. Wyszło taniej, niż ostatnia wizyta solo w Żółtych
Półdupkach (TM). 8.85EUR za komplet. Und DAS ist auch gut so!

Waldek