"wolność" seksualna

131. Data: 2015-10-31 21:34:26

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 21:30, Qrczak pisze:

> Skądś.

Facetom też oferują. To jeszcze gorsze niż u kobiet, bo mężczyźni robią
to z zupełnie nieatrakcyjnymi kobietami za pieniądze.

132. Data: 2015-10-31 21:35:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Z prostytutką nie zaspokoją potrzeby miłości.

Nie napisałem o zaspokajaniu potrzeby *miłości*.
Napisałem o zaspokajaniu *popędu seksualnego*.

> Zostaną tylko bardziej zgnojeni.
> Więc jest to nikomu do niczego niepotrzebne.
> "sex-workerzy" żerują na erotomanach tak jak
> handlarze narkotyków na narkomanach.

Acha, czyli Ty jesteś na "nie" z troski o tych biednych panów? :-)

133. Data: 2015-10-31 21:36:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Facetom też oferują. To jeszcze gorsze niż u kobiet, bo mężczyźni
> robią to z zupełnie nieatrakcyjnymi kobietami za pieniądze.

Bo kobiety robią to za pieniądze tylko z atrakcyjnymi mężczyznami.

Dobry jesteś... :-) Rozbawiłeś mnie!

134. Data: 2015-10-31 21:37:14

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-31 21:25, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kłamiesz. Nie wiesz, czy nie jestem.

Coś trzeba przyjąć, żeby dyskutować. Przyjmuje się (przynajmniej powinno)-
logikę. Skoro tak- to_nie_jest_możliwe- żebyś kiedykolwiek była na jego
miejscu.

--

Chiron

135. Data: 2015-10-31 21:37:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 21:35, Pszemol pisze:
> Nie napisałem o zaspokajaniu potrzeby *miłości*.
> Napisałem o zaspokajaniu *popędu seksualnego*.

Jeśli już musi zaspokoić ten popęd, to może zrobić to sam ze sobą,
będzie lepiej i taniej.

> Acha, czyli Ty jesteś na "nie" z troski o tych biednych panów? :-)

Pod pewnym względem - tak

136. Data: 2015-10-31 21:38:20

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Facetom też oferują. To jeszcze gorsze niż u kobiet, bo mężczyźni robią to
> z zupełnie nieatrakcyjnymi kobietami za pieniądze.

Wiesz- kobieta zawsze może. Ja wątpię, czy mógłbym z kobietą, do której
czuję obrzydzenie.

--

Chiron

137. Data: 2015-10-31 21:38:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Zakażmy ich, będzie super. ;)

Zrobmy to! To cholera musi dopiero boleć, auć - współczuję :-(((

> To nie są wielkie słowa. Chciałam jak najogólniej nazwać grupę osób
> niepełnosprawnych, które nie mają szans na związek erotyczny, a popęd
> mają. Miałam tu na myśli np. osoby z zespołem Downa. I tu nie wiem, na ile
> te osoby rzeczywiście nie mają szans na naturalnie poznanego partnera,
> pewnie zależy od stopnia choroby/niepełnosprawności.

Ewa, ja doskonale zrozumiałem kontekst w jakim użyłaś tego terminu
i bardzo mi się on spodobał - skomentowałem go z dużym uśmiechem!

Dobrze że ustaliliśmy że seks-workers są czasem jednak potrzebni/e.

138. Data: 2015-10-31 21:42:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już musi zaspokoić ten popęd, to może zrobić to sam ze sobą, będzie
> lepiej i taniej.

I Ty o tym za niego będziesz decydował?

Trzymając się analogii kulinarnej, zakażesz mu też chodzić do McDonalds czy
KFC bo uznasz że to dla niego niezdrowe i jak nie ma żony co mu obiad
ugotuje to musi sobie ugotować sam bo restauracje wszystkie zamkniemy i
zrobimy nielegalne?

Skąd u Ciebie takie tendencje do decydowania za innych co dla nich dobre?

> Pod pewnym względem - tak

No ale skoro tak, to wystarczy postąpić tak jak z papierosami czy alkoholem:
dopuścić do obrotu ale ograniczyć klientelę tylko do ludzi w miarę
dorosłych. No bo to, że papierosy są trucizną a jednak są legalne chyba się
zgodzisz? A sądze że wątpliwości tu nie ma że paląc wyrządzasz sobie krzywdę
dużo większą niż osiągając wytrysk w jakimś salonie masażu z happy-endem?

139. Data: 2015-10-31 22:02:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 21:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A ty na pewno wiesz, co jest możliwe.

140. Data: 2015-10-31 22:02:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 21:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A skikasz i skikasz.

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.