wrzody i helicobacter

1. Data: 2012-02-23 21:28:22

Temat: wrzody i helicobacter
Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Miałem już 3 razy w ciagu 5 lat badanie na helicobacter i za kazdym razem
wykryte są.Przyjmowałem antybiotyki i jakoś nic nie pomogły.
Gdzieś czytałem o jakimś miodzie manuka , że ponoć hamuje ich rozwoj ale czy to
jest na tyle skuteczne , że wytępi je na zawsze?Ten miód jest dość drogi ale szukam
jakiejs
zastepczej metody bo mam dość już gastroskopii a pozatym to też sporo kosztuje.
Brałem 2 miesiące temu antybiotyki ale dolegliwoći nawróciły.Czasem budzę sie w nocy
tak piecze.

2. Data: 2012-02-23 21:56:38

Temat: Re: wrzody i helicobacter
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomas" <t...@a...pl> wrote in message
> [...]
> kosztuje.
> Brałem 2 miesiące temu antybiotyki ale dolegliwoći nawróciły.Czasem budzę

a moze ty sie zarazasz od kogos z rodziny, ktory ma bezobjawowa infekcje i
jest zrodlem twoich
problemow??
i.

3. Data: 2012-02-23 22:17:03

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-23, Iwon(K)a <i...@p...onet.pl> wrote:

> a moze ty sie zarazasz od kogos z rodziny, ktory ma bezobjawowa infekcje i
> jest zrodlem twoich
> problemow??
> i.

Prawdopodobnie tak.Dziewczyna miała wykryte ale jej brzuch nie bolał.
Przypadkowo jej wykryli przy badaniu krwi.Brała też antybiotyki i chyba już
nie ma.Chyba zaryzukuje i kupie ten miód.Jak brałem antybiotyk to przez jakiś czas
było ok , ale pewnie też ma to jakieś skutki uboczne.Pewnie te bakterie maja
u mnie dobre warunki dla rozwoju skoro mnie czesto boli a u dziewczyny zero objawów.

4. Data: 2012-02-23 22:47:47

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomas" <t...@a...pl> wrote in message

> [...]
> maja
> u mnie dobre warunki dla rozwoju skoro mnie czesto boli a u dziewczyny

to moze wez jeszcze leki na nadkwasote.

i.

5. Data: 2012-02-23 23:02:53

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-23, Iwon(K)a <i...@p...onet.pl> wrote:

> to moze wez jeszcze leki na nadkwasote.

Problem w tym , że te leki typu controloc mi nie pomagaja.
Zgagi nie mam ale są bule i pieczenie brzucha.Ostatnio jak
robiłem gastroskopie to miałem zapalenie błony całego żołądka ale
nadżerek nie było.Być może mam coś jeszcze z jelitami ale jak
robił usg to nic nie mówił o jelitach.

6. Data: 2012-02-24 19:11:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem już 3 razy w ciagu 5 lat badanie na helicobacter i za kazdym razem
> wykryte są....mam dość już gastroskopii a poza tym to też sporo kosztuje.

A nie wystarczy test na helicobacter z krwi do wykonania samodzielnego w
domu , kupiony w aptece?

>Przyjmowałem antybiotyki i jakoś nic nie pomogły.
Zmień dietę.
Poza tym pora roku i pogoda są wżodowe.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

7. Data: 2012-02-24 21:51:55

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-24, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> A nie wystarczy test na helicobacter z krwi do wykonania samodzielnego w
> domu , kupiony w aptece?

Te testy są ważne jak ktoś pierwszy raz chce się przebadać na obecność helicobacter.
Jak ktoś już je miał to przeciwaciała potrfaią się utrzymać w krwi do 2 lat od
zarażenia więc
w moim przypadku nic treściwego nie pokarzą.

> Zmień dietę.
> Poza tym pora roku i pogoda są wżodowe.

Nie pije alkoholu kawy.Nie palę.Nie jem tłustego.Staram się trzymać diety
ale nic nie pomaga.W sumie na wiosne one są ponoć bardziej aktywniejsze :(

8. Data: 2012-02-25 20:12:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak ktoś już je miał to przeciwaciała potrfaią się utrzymać
> w krwi do 2 lat od zarażenia więc
> w moim przypadku nic treściwego nie pokarzą.
Mam ulotkę od tego testu, tam jest napisane, że wynik pozytywny
oznacza obecne lub pszebyte ___niedawno___ zakażenie tą bakterią.
Słowo __niedawno__ nie ma dokładnej definicji,
ale 2 lata wstecz to nie jest _niedawno_.

> Nie pije alkoholu kawy.Nie palę.Nie jem tłustego.Staram się trzymać diety
> ale nic nie pomaga.W sumie na wiosne one są ponoć bardziej aktywniejsze :(

Jak ci dieta nie pomaga to:
1. zmień dietę na inną, są rużne szkoły .
2. zmień tryb życia: stres itp.
Mi niedużo stresu tszeba, żeby kupić wżoda,
ale i leczyć wtedy w dorym psyhoklimacie łatwo,
ale ludzie rużni są.

9. Data: 2012-02-25 20:20:05

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-25, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Mam ulotkę od tego testu, tam jest napisane, że wynik pozytywny
> oznacza obecne lub pszebyte ___niedawno___ zakażenie tą bakterią.
> Słowo __niedawno__ nie ma dokładnej definicji,
> ale 2 lata wstecz to nie jest _niedawno_.

Pytałem się lekarza czy to jest skuteczne i powiedział , że nie.
Pozatym ja miałem 3 miesiące temu badania na helicobacter.W ulotce nie
napisza ile czasu przeciwciała się utrzymują bo spadnie im sprzedaż
Dlatego piszą niedawno...

> [...]
> 2. zmień tryb życia: stres itp.
> Mi niedużo stresu tszeba, żeby kupić wżoda,
> ale i leczyć wtedy w dorym psyhoklimacie łatwo,

Oto chodzi , że ja nie mam stresujacego życia...
Dieta zwalczy te bakterie?
Gdzieś czytałem , że są niektóre bardzo agresywne i być
może mam takie ostre objawy.

10. Data: 2012-02-25 20:37:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozatym ja miałem 3 miesiące temu badania na helicobacter.W ulotce nie
> napisza ile czasu przeciwciała się utrzymują bo spadnie im sprzedaż

Według mnie 3 miesiące to nie jest "niedawno", ale na granicy "niedawno".
Medykowi jest wygodnie wmawiać, że test nic nie da, bo wtedy do niego nie
pszyjdziesz, on nie zarobi, a zdaje się pisałeś, że robiłeś to prywatnie (bo
płatnie).
Dodatkowo, badanie gastroenerologiczne nie jest bardzo proste
i jest niebezpieczne dla pacjeta.
Medyk musi się na kimś nauczyć.
Najlepiej, najbezpieczniej na zdrowym,
skąd wiesz, że nie byłeś potraktowany jak szczur doświadczalny?

Mnie pszynajmniej 2 razy poważnie namawiano na takie badanie,
raz prywatnie, raz w NFZcie.
Za pierwszym razem od razu zrezygnowałam z leczenia u tego medyka,
za drugim, na wszelki wypadek poradziłam się innego medyka też w NFZcie.
Jestem zadowolona, że nie zrobiłam tego badania.
Ale ja wiedziałm mniej więcej co to sonda,
miałam z innego powodu założoną kiedyś w dzieciństwie (po operacji
wyrostka).

> Oto chodzi , że ja nie mam stresujacego życia...
Może ci się tylko wydaje?

> Dieta zwalczy te bakterie?
> Gdzieś czytałem , że są niektóre bardzo agresywne ...
Bakterie czy diety?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Seroxat (i serotonina) a impotencja?
metypred 4mg