Re: wycenic prace...

From: ":\)" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wycenic prace...
Date: Tue, 3 Aug 2004 14:45:08 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@80.48.253.227

Nie wiem czy wykonanwca ma jakies trudne warunki - ale jesli nie to jest
zwyczajnym zdzierca! Wyburzenie scianki miesci sie pewnie w cenie ok 200 zl
(bo tez nie zajmie pewnie dnia wlacznie z wywaleniem gruzu - przeciez to nie
sciana nosna - sam bys sobie to zrobil), a plytki klada juz od 15 zl/m2 -
choc ja pewnie wybralbym takiego za 25zlm2 - podobno przy okazji wynosza
gruz. Mielismy podonny metraz fliz i tez wyburzenie scianki - ale przy
okazji wymiane okien, i kilka innych dodatkow - wyszlo ok 3500zl. Znajdz
sobieinnego, albo przyp[rowadz tego do porzadku - najlepiej zapros sobie
kilku fachowcow i "rozeznaj rynek"
M.

Uzytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisal w wiadomosci
alosc...