wyzwanie dla sałatkowych wetwranów

1. Data: 2003-02-28 11:42:59

Temat: wyzwanie dla sałatkowych wetwranów
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, mam:

groszek
marchewkę
pietruszkę
cebulę
jaja
paprykę (konserwową i żywą)
majonez

i pytanie:
Chcę zrobić pyszną sałatkę, ale nie taką zwykłą jarzynową. Co dokupić do
niej by było cudnie, smacznie i oryginalnie? (lubię eksperymenty)

Danka (już się oblizuję)

1. Data: 2003-02-28 12:52:42

Temat: Re: wyzwanie dla sałatkowych wetwranów
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiedziałam, że mogę na was liczyć

Danka

1. Data: 2003-02-28 13:01:39

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> wiedziałam, że mogę na was liczyć

zolty ser, ser feta, fasolka z puszki, kukurydza, moze tunczyk, marynowane
grzybki, smazone pieczarki, brokuly?, kalafior? szynka w kosteczke, jakas
inna wedlina, gotowana wolowina, kurczak (moze wedzony), czosnek, jakie
krewetki czy inne owoce morza, co by egzotycznie bylo. Mieszac, nie mowie,
ze wszystko na raz. Mozna sos smietanowo (jogurtowo) majonezowy zrobic.
Mozna czosnkowo-koperkowy, Mozna czarowac. Nie jestem salatkowym weteranem,
po prostu pisze, co mi palec na klawiature przyniesie. Apeluje o troche
cierpliwosci. Godzina od wyslania posta to nie jest duzo. Poza tym temat
salatek, z tego, co zauwazylam, przewija sie non stop, mozna zagladnac do
archiwum i stamtad cos wybrac.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-28 13:10:03

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> wiedziałam, że mogę na was liczyć
>
> Danka

A co to? hotline czy inne telecentrum? Szaconku i cierpliwości. Godzina dopiero
minęła.

Ugotować marchewke i jajka. Pokroić w kosteczkę. Cebula powinna być malutka i
drobno pokrojona. Ja bym dodał jabłko. Bedzie napewno dobra. Smietana z
majonezem, odrobina soli i pieprzu. Jeśli bez jabłka, to wcisnąłbym trochę soku
z cytryny.

Kararuh

1. Data: 2003-02-28 14:45:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003 13:52:42 +0100, "Danka"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>wiedziałam, że mogę na was liczyć
>
>Danka

spoko spoko...dodac pieczonego miesa w kostke, dowolnego, albo
wedzonej szynki albo wielkich swiezych skwarkow wedzonych,
czerownej fasoli, , albo zrobic efektownie wygladajaca
wielowartswowowa salatke w szklanej misie...kolorowo i wesolo. na
wierzch wymnieszac wiecej smietany/jogurtu/kefiru, o wiele mniej
majonezu, w ogole malo tego mazidla bo to nie salatka mazidlana,
to ma tylko lekko laczyc elementy, na to duzo czegos zielonego.

pierz
K.T. - starannie opakowana

pizza
spirytus