pizza

1. Data: 2003-01-22 17:23:52

Temat: pizza
Od: "Pawel Liszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Moglibyscie mi polecic jakas dobra kompozycje skladnikowa na pizze ?
Osobiscie najbardziej lubie z cebula, kielbasa, kukurydza, papryka i serem,
ale chcialbym czegos nowego. Z gory dzieki za propozycje.

pozdrawiam
pawell

1. Data: 2003-01-22 18:06:24

Temat: Re: pizza
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię taką kompozycję:
anchois
tuńczyk z puszki (preferuje w tym przypadku tuńczyka w oleju)
papryka
oliwki (zielone i czarne)
pomidory
jajko na twardo
i duzo cebulki
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-22 18:30:34

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 18:23:52 +0100, "Pawel Liszka"

Z szynka i ananasem

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-01-22 21:36:52

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

..szpinak i duuuuzo czosnku

Monika

1. Data: 2003-01-22 21:41:09

Od: b...@g...pl (Katarzyna Nowak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-23 07:59:37

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Liszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
serem,
> ale chcialbym czegos nowego. Z gory dzieki za propozycje.

ja lubie z cebula, pieczarkami, salami , oliwkami i duzo mozarelli
Jola L-L

1. Data: 2003-01-23 08:41:34

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Liszka wrote:
> [...]
> Osobiscie najbardziej lubie z cebula, kielbasa, kukurydza, papryka i serem,
> ale chcialbym czegos nowego. Z gory dzieki za propozycje.

Przedewszystkim serowa, uwielbiam ja.
(rozne rodzaje sera i pomidory)

A druga to podobna do pizzy jaka jadlam w Krakowie, w Banolli.
Gesty sos smietanowy (przyrzadzanie - cebulke zeszklic na masle, dodac
smietany, ciut ciut sosu sojowego, wcisnac kilka zabkow czosnku i
trzymac az bedzie max gesta, mniej wiecej jak ketchup, czasem po
zrobieniu dodaje szczypiorku).
Na sos klade kawalki chudego boczku, kawalki kurczaka (jedna piers
pocieta w kawalki), pieczarki, troche kukurydzy i troche oliwek.
Teraz posypuje przyprawami - bazylia, oregano, ziola prowansalskie,
pieprz ziolowy.
Na to wszystko laduje ser, najlepsza mozarella ale nie robie tragedii
jak nie mam i rzcam morski albo jaki mam.
Aha i ja jak wyrabiam ciasto to do ciasta dodaje mieszanke do pizzy,
kupowana w czerwonej torebce ;) i kilka zebow, czosnku.

I jeszcze lubie taka jak jadlam we wloszech ale to musi byc sezon i musi
byc miejsce skad mozna zaczerpnac jeden skladnik. Ten skladnik to kwiaty
cukinii. Ja mam to szczescie ze moi rodzice maja dzialke wiec wszystkie
kwitnace 'na pusto' kwiaty zrywam. Moga byc tez kwiatki kabaczka,
patisona etc, z tej rodziny.
Ciasto wyrabiam tym razem delikatne. Na to sos pomidorowy z czosnkie,
oregano oraz bazylia i sola. Na to rzucam oplukane osuszone kwiatki
cukini, czesto pociachane (w oryginale wloskim kwiatki byly nadziane
kawaleczkami miesa - ja z lenistwa ukladam wszystko obok) oraz kawalki
piersi kurzej. Na to troche sera. Mowie Wam jaka pycha.

A co do tych kwiatkow to rewelacyjna zakaske z grilla mozna zrobic z nich.
Otoz zrywamy kwiatki, tylko z szypulkami czy ogonkiem. Pluczemy, suszymy
a nastepnie do kazdego kwiatka wkladamy kawalek serka albo kielbasy albo
to i to. Nastepnie mocno skrecamy czubek kwiatka - on sie sklei i
kladziemy na te aluminiowe tacki na grilla. Po kilku minutach przystawka
gotowa. Chwytamy za ogonek i zzeramy wszystko co powyzej naszego palca ;-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-23 09:13:39

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Osobiscie najbardziej lubie z cebula, kielbasa, kukurydza, papryka i serem,
>ale chcialbym czegos nowego. Z gory dzieki za propozycje.

Pizza *morska*:
krewetki
malze z puszki
tunczyk
anchovis
oczywiscie ser
sos pomidorowy na spod
na wierzch moga byc tez pieczarki

Pizza *tacos*
mielone mieso podsmazone z przyprawami na ostro (chili obowiazkowo)
drobno posiekane pomidory (w kostke)
drobno posiekane ostre papryczki marynowane
cebula z kostke
i na to sos ze smietany, majonezu i mnostwa czosnku
Zestaw wydaje sie dziwny, ale jadlam pare dni temu, i w rzeczy samej,
smaczne. Tyle ze smakowo od tradycyjnej pizzy odbiega dosc daleko....

Pozdrawiam
Agnieszka

DBDG

1. Data: 2003-01-23 15:03:43

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zestaw wydaje sie dziwny, ale jadlam pare dni temu, i w rzeczy samej,
> smaczne. Tyle ze smakowo od tradycyjnej pizzy odbiega dosc daleko....

Zdecydowanie serowa!!!

50dkg sera najbardziej ulubionego np: morskiego
50dkg sera mozarella
15 dkg sera picorino
10 dkg sera gorgonzola
Na rozłożone ciasto wrzucamy starty ser morski, nastepnie wrzucamy przyprawy:
przyprawa włoska, pieprz ziołowy, bazylia, oregano, nastepnie wrzucamy ser
picorino, potem ukladamy pokrojone pomidory bez skórki, układamy ser
gorgonzola, a na koniec posypujemy serem mozarella.

Polecam
Leon

1. Data: 2003-01-24 21:43:25

Od: "ania" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
serem,
> ale chcialbym czegos nowego. Z gory dzieki za propozycje.

Taką pizzę jadłam kiedyś w knajpie, najbardziej mi smakowała i sama
taką robię, więc tak:
na ciasto koncentrat pomidorowy, potem starty ser, na to podsmażone z
cebulką pieczarki, potem śliczny wzorek z plasterków salami,na środek
pomiędzy plasterki salami tuńczyk, dekoracja z papryki (najlepiej
ostrej- peperoni).

Ania

spirytus
a poniewaz paczkow bylo mi malo...