Re: z cyklu"Nauka gotowania" odcinek 2..please help ;(

Data: 2005-08-24 18:38:58
Temat: Re: z cyklu"Nauka gotowania" odcinek 2..please help ;(
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 24.08.2005, o godzinie 15.15.58, na pl.rec.kuchnia, Lia napisał(a):

> No może to zalezy od tłuszczu. Ja na oliwie z pestek winogron smażę. I
> wystarczy cienka powłoka tegoż na patelni.

Ja biednie - na taniutkim Kujawskim. ;)

> Ja wielką - znaczy wszystkie 15 mielonych musi sie zmiescic na jeden raz,
> bo mi sie nie chce bawić w kilku ratach ;)

I po 6 kotlecików na raz. Na dwie raty. :)

> Ja mam spłaszczone, a nie okrągłe, takie na 2 cm wysokości równo w każdym
> miejscu. Okrągłe jak się kroi widelcem na talerzu to bezczelnie z niego
> uciekają :P

E tam... uciekają jak są twarde jak pestki. :) Ale mi się takie nie
zdarzają. Raczej w miękkie celuję z grubą skórką od smażenia, ale miękką,
bo uduszoną. :) I chyba są grubsze niż te 2 cm...
Każdy sposób - jak widać - jest dobry, byle prowadził do zamierzonego celu.
:)

*Habeck*
- Schutzbach