zapiekanki

1. Data: 2000-07-05 13:52:42

Temat: zapiekanki
Od: "tehacjusz" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie macie pomysly na pyszne zapiekanki
tylko bez wymyslow
to znaczy takie proste jakas szynka pieczarki idp
prosze o pilna odpowiedz

1. Data: 2000-07-05 14:03:22

Temat: Re: zapiekanki
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na bule posmarowana maslem kladziesz cienki plasterek cebulki, kilka
pieczarek, posypujesz tymiankiem i sola, zapiekasz i jesz. Jak chcesz mozesz
na wierzch chlapnac troche tartego zoltego sera, ale niekoniecznie.
Pozdrowka,
Agnieszka

1. Data: 2000-07-05 14:42:03

Od: T...@a...com.pl (Tomek Barczak) szukaj wiadomości tego autora

blyskawicznie:
ja robie sobie czesto na kolacyjke lub sniadanko
wymagania - kombiwar - sztuk 1

chlebus albo buleczka, zalezy co mam
obrobina maselka, koncentrat pomidorowy, posypuje oregano, albo
tymiankiem, albo jakokolwiek przyprawa do zapiekanek, grilla czy cus. na
to wszystko szyneczka, zolty serek i grzejemy. ja w kombiwarze, szybko,
pewniw i na widoku, a ty mozesz wyprobowac w piekarniku. wazne, zeby
serek troche sie stopil. smacznego
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-05 23:31:01

Temat: Odp: zapiekanki
Od: "tehacjusz" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje napewno sprobuje tych przepisikow

1. Data: 2000-07-06 04:52:05

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@i...pl> wrote:

> [...]
> pieczarek, posypujesz tymiankiem i sola, zapiekasz i jesz. Jak chcesz mozesz
> na wierzch chlapnac troche tartego zoltego sera, ale niekoniecznie.

A ja zawsze, frajer jeden, myslalem, ze zapiekanka sklada sie z roznych
rozdrobnionych skladnikow np. ziemniakow, cebuli, kielbasy etc.
wlozonych do naczynia i zapieczonych w piecu. A opieczone pieczywo
nazywalem grzanka.

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-06 07:45:33

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, frajer - nie ja to powiedzialam :) - zapiekanka jak sama nazwa
wskazuje to cos zapiekanego, idac dalej - zapiekana w piekarniku bula to tez
zapiekanka :) W tzw fastfood'ach sprzedaje sie wlasnie zapiekanki a nie
grzanki ;)))

1. Data: 2000-07-06 08:21:12

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tehacjusz <z...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39633d79$...@n...astercity.net...
> jakie macie pomysly na pyszne zapiekanki
> tylko bez wymyslow
> to znaczy takie proste jakas szynka pieczarki idp
> prosze o pilna odpowiedz

Jak takie proste, to co tu wymyslac?

Jader

1. Data: 2000-07-06 09:13:30

Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1edc5ac.1hqhhem1xg87zsN%w...@t...com.pl...

> [...]
> rozdrobnionych skladnikow np. ziemniakow, cebuli, kielbasy etc.
> wlozonych do naczynia i zapieczonych w piecu. A opieczone pieczywo

dla mnie tez grzanka to grzanka a zapiekanka to zapiekanka, a ze w
fastfoodach..... to zadna obowiazujaca norma. Darek

1. Data: 2000-07-06 18:40:13

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@i...pl> wrote:

> [...]
> zapiekanka :) W tzw fastfood'ach sprzedaje sie wlasnie zapiekanki a nie

Zajrzyj sobie do do dowolnego slownika lub encyklopedii kulinarnej.
Oczywiscoie wiem, ze te ochydne buly sprzedawane w budkach ulicznych
wystepuja pod nazwa zapiekanek. Ale jeeli cos takiego robisz w domu to
niech to bedzie po polsku grzanka.

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-06 18:51:50

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@i...pl> wrote:

> [...]
> grzanki ;)))

Zajrzyj sobie do do dowolnego slownika lub encyklopedii kulinarnej.
Oczywiscie wiem, ze te ohydne buly sprzedawane w budkach ulicznych
wystepuja pod nazwa zapiekanek. Ale jezeli cos takiego robisz w domu to
niech to bedzie po polsku grzanka.

Wladyslaw

potrawy z prodiża
Jak zamrazac warzywa?