Re: zdrada-jak budować na nowo?

From: "Olga" <o...@o...blabla.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Date: Thu, 11 Nov 2004 10:24:46 +0100

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cmu5sb$7t7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "ibggraf" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego do niego doszło ?

Nie powinienes o to zapytać osoby, któa się zakochała i oszukała swojego
partnera?

> Strach jest złym partnerem do odbudowy związku.
> Niestety Twój partner widzi go nawet, a może szczególnie wtedy gdy chcesz
go
> ukryć.

Rozumiem, ze ibbigraf ma chodzić uśmiechnięta i radosna oraz udawać przed
sobą i przed "zdrajca", ze wcale się nie boi tego, ze mąż nadal ciągle
spotyka swoja kochankę.
Skoro ją okłamywał, ma chyba prawo do tak ludzkiego uczucia jak strach?

> Moim zdaniem teraz macie większe doświadczenie a co z nim zrobicie zależy
> od Was

Mam wrażenie, ze za dużą odpowiedzialność za atmosferę w domu składasz na
barki osoby zdradzającej.
Pamiętam do tej pory, jak pisałeś, że kiedy Ty zdradzałeś, to Twoja
partnerka musiała się "zmieniac" i o Ciebie walczyć. I chyba starasz się ten
model forsować. A twierdzenie, ze zdrada to wręcz coś, co wzbogaca
doświadczenie zyciowe obojga (ibbigraf ma się cieszyć z tego doswiadczenia?,
moze woli byc niedoświadczona??) jest zwykłą demagogią.

> W walce zawsze cierpią zwykle obie strony.
> Jacek

Jasssne, trzeba pogłaskać męża po głowce, bo teraz baaardzo cierpi.
Ola