Re: zimny sos

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: zimny sos
Date: Wed, 17 Apr 2002 12:55:27 +0100

>(ciach)

>Ho ho, mysle ze niezwykly to on jest na pewno.
>Tylko mi brak tu plynu. Czy one te dwie lyzki oliwy wystarczyc maja za plyn
>sosowy?
>AniaK

no pewnie, ze wystarczy...salsa to takie troche rozdziamgane cos,
kazda jest swietna....moze ta rozdziamganosc nie orbi
najelegantszego wrazenia jako slowo, ale jak podziubiesz np
pomidorki z puszki to one tez sa rozdziamgane...salse robie
czesto w lecie.

a sos...na bazie dobrego majoneziku + jogurtu/smietany mozesz
wykonac poematy, dodajac rozne rzeczy...musztarde, ziola,
przyprawy, siekane rozne z octu, curry i troszke dzemu np
morelowego..oczywiscie nie wszystko na raz...jeszcze pasta pomid
i czarnuszka i drobno siekana cebulka, galaretka porzeczkowa
(dzem) z chrzanem i sola i odrobina majoneziku, albo czarna
porzeczka (to co wymienilam to miala byc czerwona).
etc etc

albo zrob chutney. obiecywalam Basi przpeis, poszperam i wpuszcze
pozniej. teraz ide DALEJ malowac rozne sciany i drzwi

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----