Re: znow jestem glodna

Data: 2004-01-30 12:10:37
Temat: Re: znow jestem glodna
Od: "Hafsa" <h...@g...pl>

Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:bvdgoo$kpq$1@inews.gazeta.pl...

> moj glod i ciag do jedzenia rzucal sie w oczy na tle mojego meza, ktory
moze
> nie jest 48 godzin i nie odczuwa z tego powodu dyskomfortu :]

Nie porownuj sie wciaz do meza ;-)))
Moj je pierwszy posilek najczesciej o 18.00, gdy ja juz bym 3x zemdlala z
glodu ;-))))

nie wyobrazam
> sobie nie ejst tyle czasu, chyba, z ebylabym straszni echora, ale tak na
co
> dzien ... brrr

Nikt ci przeciez nie kaze nie jesc, wrecz przeciwnie!
Choc ja obecnie na DO jem w zasadzie 1 przyzwoity posilek dziennie i
1calkiem malutki dla uzupelnienia wegli i mi wystacza, co jeszcze niedawno
bylo dla mnie nie do pomyslenia.

> jeszcze na kfc czasem sie kusze, a np od czasu do czasu restauracja? samo
> miesko?

Czasem jem cos w restauracji , zamawiam mieso lub rybe i jakies warzywa,
koniecznie bez bulki tartej, wczesniej dopytuje, co i jak jest robione. By
mi nie przyniesli kotleta w panierce.

> ok, w takim razie skad wiedziec gdzie kupowac??

No coz, ja kupuje jajka ze wsi,, mieso tez( choc jem go ostatnio
zdecydowanie malo)wedlin w zasadzie prawie nie kupuje, bo nie mam kiedy
jesc. Nabial kupuje w zwyklym sklepie.
Ryby tez.
Czasem kupuje mieso w ilosci polhurtowej na wsi, mam wtedy zapas na
kilkanascie tygodni.

> tez o tym myslalam :)

Ja odkrylam,ze mi wybitnie "szkodza" ziemniaki i slodycze nawet w ilosciach
dozwolonych, nawet ciasta niskocukrowe.Odstawienie ich spowodowalo spadek
wagi.Mi tez ciagle brakuje tych kilka kg by bylo ok.I wiesz co? Chcialabym
wazyc tyle, co ty teraz !

Hafsa