Re: zupa "kwasne"

Data: 2003-01-18 23:22:56
Temat: Re: zupa "kwasne"
Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl>

Artur Nowacki <a...@l...home.pl> napisał(a):

> Generalnie jak widac na Twoim przykladzie
> jest duzo technik gotowania zalewajki - nawet na tak
> malym terenie jak jedno miasto ;-)) To pewni roznica
czy
> technika Baludzka czy moze rudzka ;-))
> Generalnie
> najlepsza zalewajke pod sloncem robila moja Babcia -
ale
> niestety ostatnia jadlem jakies dobre 10 - 15 lat
temu.

W tym wypadku powinna nazywac sie srodmiejska ;)) Ale
przodkowie przybyli do Lodzi z Warszawy przed 100 laty
i niestety nie wiem, jak gleboko siegaja "korzenie" tej
zalewajki:).
Natomiast co do babci, to pamietam jej zupe pomidorowa,
ktora robila nie na wywarze miesnym, a na masle. Zadna
inna pomidorowa nie mogla dorownac temu smakowi:)

Iris