Rosliny do piekla

11. Data: 2004-05-08 17:27:12

Temat: Re: Rosliny do piekla
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za pomoc. Pojde cos wybrac i bede robic niezapowiedziane kontrloe
> sprawdzajace stan nawilzenia podloza ;)

Mozna tez kupic podloze z substancja zwiekszajaca absorbcje wody (np. Terra
Osmocote, Terracote,)

Elfir

12. Data: 2004-05-10 09:13:04

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> W takim razie zafunduj im dodatkowo jakis prosty system nawadniania (duzy
> pojemnik na wode i jakis sznurek zasysajacy, np. bawelniany).
Zartujesz???? Zabilaby mnie. To byl jej zburzylo cala kompozycje balkonu
skladajaca sie z pieknych doniczek i podumierajacych izernych roslin ;)

> Lepsze to niz
> nic, jesli lato bedzie suche.
Probuje juz od paru lat to tlumaczyc....juz zaczynam cierpiec na choroby
krtani ;)

Pozdrawiam,
robal.

13. Data: 2004-05-10 09:15:24

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Janusz Czapski wrote:
> Bez przesady. Winorosl lepiej przesuszyc niz przemoczyc.

Csiii....nie tak glosno. Wiesz co w rozumieniu mojej mamy znaczy
przesuszyc???!!! Ziemia zamienilaby sie w piaszczysta pustynie w ciagu
paru miechow ;)
To co dla mnie jest juz pieprzem, a nie normalnym podlozem, to wedlug
mojej mamy rosliny podlane NIEDAWNO. Wazne jest wlasnie to slowo
NIEDAWNO, bo przy probie drazenia tematu okazuje sie, ze kiedys....
Gdyby nie moj wstret do sztucznych roslin, dostalaby kolekcje takich
plastikowcow w doniczkach i po sprawie :]

Pozdrawiam,
robal.

14. Data: 2004-05-10 09:16:36

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Elfir wrote:
> Mozna tez kupic podloze z substancja zwiekszajaca absorbcje wody (np. Terra
> Osmocote, Terracote,)
Necil mnie taki zel, co dluzej wode podobno9 trzyma, ale jak mi sie w
koncu udalo to znalezc, to cena zciela mnie z nog :(
Mi troche pomagaly trociny, ale to tylko do roslin lubiacych kwasna ziemie.

Pozdrawiam,
robal.

15. Data: 2004-05-10 19:59:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' napisał:

> Zartujesz???? Zabilaby mnie. To byl jej zburzylo cala kompozycje balkonu
> skladajaca sie z pieknych doniczek i podumierajacych izernych roslin ;)

Kiedyś kupiłam takie kulki, chyba za kilka zł. Wyglądają jak pokruszony
styropian.
Ma to trzymać wilgoć w skrzynkach.
Nie umiem Ci powiedzieć czy działa, bo woreczka nie miałam okazji
jeszcze otworzyć...
Po prostu zawsze o tym zapominam:-)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-05-10 20:06:12

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Najlepszy system nawadniający to wstać wczesnie rano wziąć konewkę z
deszczówką do prawej ręki i podlewać glebę wokół roślin nie mocząc zbytnio
liści a broń boże kwiatów ... hehehe
Żartując sobie Miłka

17. Data: 2004-05-10 21:38:11

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koncu udalo to znalezc, to cena zciela mnie z nog :(
> Mi troche pomagaly trociny, ale to tylko do roslin lubiacych kwasna

Zel kupilam za 4,50 zl za paczke starczajaca na 15l podloza, a worki 5l
ziemi z absorbentem kosztowaly 3,50 zl

Elfir

18. Data: 2004-05-11 03:40:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> wrote in message

> Zartujesz???? Zabilaby mnie.

To dlatego juz tam nie mieszkasz? ;)

> To byl jej zburzylo cala kompozycje balkonu
> skladajaca sie z pieknych doniczek i podumierajacych izernych roslin ;)

Pojemnik na wode mozesz stylizowac na piekna doniczke, a ze w nim nic nie
bedzie roslo, to nie bedzie sie niczym wyroznial ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

19. Data: 2004-05-11 03:42:11

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Nie umiem Ci powiedzieć czy działa, bo woreczka nie miałam okazji
> jeszcze otworzyć...

Dzieki temu nie zawilglo ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2004-05-11 03:43:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> Najlepszy system nawadniający to wstać wczesnie rano wziąć konewkę z
> deszczówką do prawej ręki i podlewać glebę wokół roślin nie mocząc zbytnio
> liści a broń boże kwiatów ... hehehe

W sytuacji opisanej przez robala takie cos odpada...

Pozdrawiam,
Bpjea

wYSIEW NASION (CFIETY)
łubin