Rządzi ten, kto mniej kocha...

21. Data: 2010-04-08 13:26:28

Temat: Re: Rządzi ten, kto mniej kocha...
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-08 15:05, Iwon(K)a pisze:
> Magdulińska<m...@o...pl> napisał(a):
>
> (...)

> straszne glupoty wipisujesz tutaj. Ciekawe skad to wzielas, bo chyba z
> jakiegos poradnika dla niedorobionych zwiazkow pt "co zrobic, zeby sie
> szybko rozwiesc" albo "co zrobic, zeby sie czesto klocic".
>
> i.

Ta jak mówisz - masz 100% racji ;P

22. Data: 2010-04-08 13:26:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska napisał(a):

> Warunek: musi by� ten DOBRY ZWI�ZEK.
Dobry związek mówisz, moim zdaniem można rozpoznać po ubraniu jaki
związek będzie, po tym jak się druga osoba ubiera. Zwróć uwagę na to,
że kobieta od stuleci jest pojmowana jako ta bierna, a mężczyzna jako
ten aktywny, to spowodowało, że kobiety krępują sobie ruchy ubraniem,
takim jak gorsety, długie obcasy, robią wszystko aby utrudnić sobie
aktywność. Mężczyzna jest za to w ubieraniu swobodny, bo jest aktywny,
zawsze musi się czymś ubrudzić, kobieta wygląda tak jakby się nigdy
nie brudziła, znaczy to, że kobietę trudniej jest ubrudzić......zawsze
zastanawiałem się jak one to robią i póżniej zrozumiałem, mniej się
poruszają, strojem podkreślają swoją bierność, kulturową.... Jak to
zrozumiałem zobaczyłem, że mogę być szczęśliwy tylko z kobietą
swobodną w stroju i najlepiej taką która nie lęka się pobrudzić.;)

23. Data: 2010-04-08 13:27:06

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CB:

> Obie stałyście wtedy w tej samej kolejce...
> po zastrzyk w głowę esencji o nazwie "Ciemna ale Słodka Idiotka".
>
> BTW kolejny plonk ode mnie do twojej kolekcji. ;)

kolejny :)))))) jestes tak glupi, ze zaczynasz byc smieszny :))))))

i.

24. Data: 2010-04-08 13:27:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
CB

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
ona stala wtedy po rozum.

25. Data: 2010-04-08 13:30:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Magdulińska napisał(a):

> [...]
zrozumiałem zobaczyłem, że mogę być szczęśliwy tylko z kobietą
swobodną w stroju i najlepiej taką która nie lęka się pobrudzić.;)

Globek, BTW, przeczytaj może Amerykanską Papieżycę, Esther Vilar
Wydana niedawno, powinna być do dorwania.

MK

26. Data: 2010-04-08 13:31:19

Temat: Re: Na zachetę, 1 rozdział mężczyzny zmanipulowanego
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> Baaa, to masz jeszcze jej słowo wstepne.
> Jakbyś znalazła gdzieś całość, to byłabym wdzięczna.

jest do zciegniecia na amazonie, w formie e-book. Moze sie da z Polski??

> Nie mogłam ustrzelić ani w sieci, ani w postaci papierowej (e-bayowe koszty
> przesyłki były trochę wysokie)

a chetnie poczytam. Zamowie sobie w bibliotece. :))

i.

27. Data: 2010-04-08 13:33:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Wiesz co Pimpek?
> Ty zwyczajnie głupi jesteś.
> Może i inteligentny, ale durny jak cep.
> Żegnam.
>
> MK
>
> PS. Było po prostu powiedzieć, że nie znasz na tyle angielskiego.
> Przetłumaczyłabym Ci.
> Teraz spadaj.

Yhh, przepraszam.
Ale mnie wkurzyłeś.

MK

28. Data: 2010-04-08 13:35:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> jest do zciegniecia na amazonie, w formie e-book. Moze sie da z Polski??

> a chetnie poczytam. Zamowie sobie w bibliotece. :))
>

> i.

Masz to w bibliotece?
To dobą masz bibliotekę..... cholera.
W mojej króluje...Szwaja.
Nie to, żebym coś do niej miałam - przyjemnie się czyta w zimowe wieczory.
Ale... (zawsze jest jakieś ale :-)) )

MK

29. Data: 2010-04-08 13:43:11

Temat: Re: Rz?dzi ten, kto mniej kocha...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
> aktywno??. M?czyzna jest za to w ubieraniu swobodny, bo jest aktywny,
> zawsze musi si? czym? ubrudzi?, kobieta wygl?da tak jakby si? nigdy
> nie brudzi?a, znaczy to, ?e kobiet? trudniej jest ubrudzi?......zawsze
> zastanawia?em si? jak one to robi? i p?niej zrozumia?em, mniej si?
> poruszaj?, strojem podkre?laj? swoj? bierno??, kulturow?.... Jak to
> zrozumia?em zobaczy?em, ?e mog? by? szcz?liwy tylko z kobiet?
> swobodn? w stroju i najlepiej tak? kt?ra nie l?ka si? pobrudzi?.;)
>
> Globek, BTW, przeczytaj mo?e Amerykansk? Papie?yc?, Esther Vilar
> Wydana niedawno, powinna by? do dorwania.

Przeczytam, teraz męcze Jelinek...a o co ci chodzi z tym
dorównywaniem?

30. Data: 2010-04-08 13:45:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]
> Wydana niedawno, powinna by? do dorwania.
>
> MK
Przeczytam, teraz męcze Jelinek...a o co ci chodzi z tym

Dorównywaniem?
Chodzi ci o "dorwać"? (dostać, znależć)

MK

Spagetti z mięsem (by cbnet)