Są zmywarki szer. 35 cm?

41. Data: 2005-01-05 12:51:31

Temat: Re: S? zmywarki szer. 35 cm?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 5 Jan 2005 11:39:48 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> przypalonych garów (i naczyń po jajecznicy, ale to inna historia).

Jajecznicy nic nie rusza (ślady zostają i na porcelanowym kieliszku po
jajku na miękko). Takoż strzępków świeżego kurczaka z noża.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

42. Data: 2005-01-05 12:53:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 5 Jan 2005 11:39:48 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Przy
> okazji - czy tylko ja jestem taka niezdarna, czy istnieją inni użytkownicy
> zmywarek Boscha/Siemensa, którym jest dużo łatwiej wsypywać sól wprost do
> dziury niż używać tego fikuśnego lejka? Bo mnie osobiście połowa się
> rozsypuje między lejkowymi nogami i muszę potem zagrabiać jakimś sztućcem.

Za szybka jestem, miało iść z poprzednim. Ja mam patent pt. bardzo wąski
kieliszek, którym sypię sól do otworka. Powoli :->

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

43. Data: 2005-01-05 12:55:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnctnomj.n3e.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Jajecznicy nic nie rusza[...]

Otóż to właśnie. Jeszcze z teflonowej patelni złazi stosunkowo najłatwiej. A
najgorzej z plastikowego mieszadła.

> Takoż strzępków świeżego kurczaka z noża.
> [...]

I z deski do krojenia (aaargh, wurg, ggrrh). BTW, czy ktoś z grupowiczów ma
doświadczenia ze szklaną deską? Ma to sens?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

44. Data: 2005-01-05 12:57:17

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnctnopi.n3e.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]Ja mam patent pt. bardzo wąski
> kieliszek, którym sypię sól do otworka. Powoli :->

Mnie to dość sprawnie wychodzi prosto z kartonu (bokiem, na ukos. Powoli,
tak :). Natomiast ichni lejek (sypek?) jest do bani.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

45. Data: 2005-01-05 13:03:15

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:crgodd$m7e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Otóż to właśnie. Jeszcze z teflonowej patelni złazi stosunkowo najłatwiej.
> najgorzej z plastikowego mieszadła.

Złazi nie złazi: robi ceniutką wysiusmieloną błonkę. Wystarczy to przetrzeć
i odpada. ale ja i tak wciąż mam wrażenie że patelnia jest brudna i bach ją
do prania...

>BTW, czy ktoś z grupowiczów ma
> doświadczenia ze szklaną deską? Ma to sens?

Ponoć noże tępi. Nie wiem na ile w tym prawdy, bo sama nie stosowałam, ale
jeśli ma być za szkła hartowanego to w sumie "robiłoby" to sens: twarda
deska się nie ugnie pod nożem jak drewniana czy plastikowa. Ktoś musi
odpuścić, pewnie nóż :(

Agata

46. Data: 2005-01-05 13:12:17

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> doświadczenia ze szklaną deską? Ma to sens?

Nie mam doświadczeń i nie zamierzam kupować czegoś takiego,
bo trudno o lepszy sposób na stępienie noża.

Witek

47. Data: 2005-01-05 13:12:19

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@S...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...] Złazi nie złazi: robi ceniutką wysiusmieloną błonkę.
> Wystarczy to przetrzeć i odpada. ale ja i tak wciąż mam
> wrażenie że patelnia jest brudna i bach ją do prania...

No właśnie. Z teflonowej patelni czasem odpada przedy wyjęciem z maszyny, a
czego oczy nie widzą... ;)

> [...]Ktoś musi odpuścić, pewnie nóż :(

Ma to sens. Ale po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że najwięcej
mięcha przykleja się do deski podczas tłuczenia kotletów, a tego na szklanej
desce nie byłabym w stanie zrobić (raz na targach budowalnych walnęłam
młotkiem w kuloodporną szybę, ludzie, co za adrenalina, pojęcia nie macie
;), więc pozostanę jednak przy starej niedobrej plastikowej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

48. Data: 2005-01-05 13:24:33

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 5 Jan 2005 13:55:57 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> I z deski do krojenia (aaargh, wurg, ggrrh). BTW, czy ktoś z grupowiczów ma
> doświadczenia ze szklaną deską? Ma to sens?

Ja mam, ale nie lubię. Źle się kroi, nie można tak docisnąć, jak na
drewnianej czy plastikowej i okropnie zgrzyta.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

49. Data: 2005-01-05 13:55:10

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2005 13:55:57 +0100
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote:

> BTW, czy ktoś z grupowiczów ma doświadczenia ze szklaną deską?
> Ma to sens?

imho zadnego
rodzice niedawno kupili - nie uzywam
po pierwsze - zapewne noze beda sie szybciej tepily
a po drugie i najwazniejsze - ciarki czlowieka przechodza, jak dokraja
do deski - tak nieprzyjemny zgrzyt ze szok

Sierp

50. Data: 2005-01-05 13:56:08

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2005 14:12:19 +0100
> [...]

> najwięcej mięcha przykleja się do deski podczas tłuczenia kotletów, a
> tego na szklanej desce nie byłabym w stanie zrobić

i slusznie - podskakiwala by a jest (przynajmniej ta rodzicow) na
plastikowych nozkach..

> (raz na targach
> budowalnych walnęłam młotkiem w kuloodporną szybę, ludzie, co za
> adrenalina, pojęcia nie macie;)

zdradz chociaz, czy szyba wytrzymala ;)

Sierp

Domy drewniane-firma z Czech???
Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny