Siedźcie w domach, PROSZĘ.

61. Data: 2020-03-18 14:43:16

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 15:27, XL pisze:
> [...]
13487131437

> Ja mam okoliczne lasy i łąki tylko dla siebie. W domu siedzieć nie będę.
> Nie ma to jak sielsko-anielsko.

"Siedźcie w domach, PROSZĘ." normalnie MATKA POLKA, NA TRAKTORY
--
gazebo

62. Data: 2020-03-18 18:21:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

13487131437

> "Siedźcie w domach, PROSZĘ." normalnie MATKA POLKA, NA TRAKTORY

Człowieku. Ja mieszkam na wsi, praktycznie W LESIE i wśród łąk. Najbliższe
i jedyne sasiadujące dwa domy znajdują się około z300 m od mojego. Terenu
własnego przy domu mam ponad hektar - nikt inny tu nie wchodzi, mogę
spacerować tylko po swoim nie widząc innych ludzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2020-03-18 18:32:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:21, XL pisze:

> [...]
> własnego przy domu mam ponad hektar - nikt inny tu nie wchodzi, mogę
> spacerować tylko po swoim nie widząc innych ludzi.

MOZESZ SPACEROWAC BO INNI CIE NIE OGLADAJA

--
gazebo

64. Data: 2020-03-18 18:36:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:32, gazebo pisze:

13487131437

> MOZESZ SPACEROWAC BO INNI CIE NIE OGLADAJA

INNYMI SLOWY UKRYWASZ SIE Z POWODU MALYCH STOP

--
gazebo

65. Data: 2020-03-18 18:47:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

13487131437

> MOZESZ SPACEROWAC BO INNI CIE NIE OGLADAJA

Bingo. O to chodzi. To wielka zaleta mieszkania na wsi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2020-03-18 18:47:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

13487131437

> INNYMI SLOWY UKRYWASZ SIE Z POWODU MALYCH STOP

Bingo. Mam arystokratyczne stopy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-03-18 18:48:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:47, XL pisze:

13487131437

> Bingo. O to chodzi. To wielka zaleta mieszkania na wsi.

DLA MIESZKANCOW, KTORZY CIE NIE OGLADAJA

--
gazebo

68. Data: 2020-03-18 18:49:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bingo. Mam arystokratyczne stopy.

CHINSKIE A MY ZYJEMY GDZIE INDZIEJ POZA TYM KLAMIESZ

--
gazebo

69. Data: 2020-03-18 18:49:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> DLA MIESZKANCOW, KTORZY CIE NIE OGLADAJA

NIE MOGĄ.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

70. Data: 2020-03-18 18:53:29