Skompromitowana Królowa Pszczoła

1. Data: 2003-08-01 08:50:50

Temat: Re: [kontrrewolucja]Re: Skompromitowana Królowa Pszczoła
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bgd92m$j23$1@sunflower.man.poznan.pl...
> dzdzownica ty wiesz ze smieszna jestes?
Absolutnie nie zdaję sobie z tego sprawy. Jestem absolutnie poważna.
> i prosze blagam!! przestan juz mi smiecic na ekranie!!!
> cierpliwosc pewnie nie tylko mi juz sie konczy!!!
Nic nikomu nie śmiecę. Nie ma obowiązku czytania. Ba! Nawet obowiązku
ściągania moich post. Skoro to robisz, to Cię to najzwyklej fascynuje.
Zamiast pisać do mnie publicznie napisz na priv, może Ci odpowiem. Skoro
zwracasz się do mnie publicznie upoważniasz mnie do tego, abym Ci publicznie
odpowiedziała. Czyli dajesz mi przepustkę do zabierania głosu. A w jakiej ja
to formie zrobię, to już moja broszka+Prywatny Urząd Kontroli Wypowiedzi i
Widowisk, który mam we własnej głowie. Zamiast pisać jakieś takie
pierdolasy, włącz się w akcję sprzątania skórek po bananach, akcji która
prowadzimy na grupie po odejściu poprzedniej ekipy klajstraczy i klakierów.
dzdżownica

1. Data: 2003-08-01 09:12:49

Od: "grazyna" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pierdolasy, włącz się w akcję sprzątania skórek po bananach, akcji która
> prowadzimy na grupie po odejściu poprzedniej ekipy klajstraczy i

masz racje!! jestem zafascynowana i to Twoja osoba!! publicznie Cie
upowazniam do odpowiadania na moje posty!!! :))) jestes boska(i)!!!
JESZCZE JESZCZE!!!!
i juz sie wylaczam zeby dac Ci pole do popisu!

ps. pozwol ze sama zadecyduje w co sie wlaczyc. bo w przeciwienstwie do
Ciebie w mojej glowie nie siedzi jakis "urzad czegos tam" co najwyrazniej
burzy twoja rownowage psychiczna a... i tu przemilcze. nie chce mi sie
licytowac...

i dobra rada: poszukaj jakiegos haczyka i sie powies. nakarmisz rybki
ale oczywiscie przed tym jeszcze mi odpowiedz bo bede niepocieszona!!!!

G.

1. Data: 2003-08-01 09:40:22

Temat: Re: Skompromitowana Królowa Pszczoła
Od: "Ismail" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd tyle jadu? Złośliwości?
Nie jestem z grupą szczególnie związana. Czasem ją czytałm, znalazłm kilka
fajnych pomysłów. Ale teraz to jakaś totalna bzdura. Masz jakieś kompleksy?
Bo jak inaczej wytłumaczyć twoje zachowanie.
A z resztą, zobaczysz, niedługo już nikt nie będzie cię czytał bo zxaczyna
być nudno.
potrafisz tylko psuć, niszczyć i ubliżać

O CO TU CHODZI?
tunczyk
Nowa...
Barszcz Czerwony - ??? tradycja