Skuteczne bicie piany

From: "Maria Stewart" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Skuteczne bicie piany
Date: Tue, 10 Jul 2001 10:53:10 +1000
Sender: m...@p...onet.pl@host-216-252-150-92.interpacket.net

Magda nie zgadzam sie z Toba co do temperatury bialek. Bialka prosto z
lodowki na pewno sie duzej ubijaja. Co do maki ziemniaczanej i octu to
wszystkie zalecenia pochodza z ciasta Pavlova ktora jest bardzo znanym i
popularnym nieomal ze narodowym ciastem Australii a jest to po prostu bezowy
spod ze smietana i owocami na wierzchu. Pozdrowienia Maria