Sól tej i tamtej ziemi...

następny post »
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Sól tej i tamtej ziemi...
Date: Fri, 13 May 2011 23:28:45 +0200

Czy ktoś z Was potrafi określić, jaki skład ma jego worek z solą?
U mnie to praktycznie NaCL i antyzbrylacz E536 oraz 39 mg/kg KIO3.

Tak jest i w morskiej (około 5 złotych za kilogram), i w biedronkowej
(chyba 55 groszy za kilogram), i Lidlowej (chyba 55 groszy za kilogram),
i w Realowej (chyba 55 groszy za kilogram)...

Jedne są sypkie, inne zbrylone (wrzucam do wanny -- rozpuszcza się bez
trudu) a inne z grubych kawałków, które nadają się albo do wanny, albo
do zmielenia...

-=-

IMO ważniejsza jest woda mineralna. Jakiej Wy używacie?
Jakiej do picia? Jakiej do mycia zębów? Jakiej do herbaty
czy kawy lub innych napojów? Jakiej do kąpieli?...

Ja lubię najtańszą -- około 20 groszy za litr...

Właśnie skończyła się (niewiele zostało) a nie mam ochoty na kupowanie
wody w pojemnikach pięciolitrowych czy wody po 35 groszy za litr...

-=-

Do picia kiedyś filtrowałem wodę w Bricie -- drogi interes.
Teraz też filtruję, ale nie zmieniam filtra co miesiąc. :)

Kwiatki podlewałem wodą, która mi zostawała po wymianie filtra -- kilka
litrów po zmianie było z zanieczyszczeniami węglowymi. Taka woda nie jest
trująca, ale ponoć warto ją lać do kwitków, nie do buzi. :)

Teraz nie mam kwiatków -- więc nie podlewam. ;)
(woda marnuje się -- zlewałem jakiś czas do ogromnego baniaka, później przestałem)

Do żelazka kiedyś lałem demineralizowaną -- drogo to kosztowało,
później (po zmianie żelazka) przeszedłem na gotowaną, czasami
leję prosto z filtra...

-=-

Więc jak z tą solą? :)

--