Suszarka pokrywek

11. Data: 2017-03-11 11:03:15

Temat: Re: Suszarka pokrywek
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Delimiter to (albowiem nie wiesz) są te dwie kreseczki, które oddzielają wiadomość od
sygnaturki. Google (z tego teraz piszę) oraz niektóre inne czytniki nawet twoje trzy
pieprzone kreski (bo już mu pierwsze dwie do tego wystarczą) uznaje za delimiter i
dlatego, tępaku, kiedy ma ustawione wycinanie sygnaturek, twoje wypociny pod kreskami
dwiema czy trzema traktuje jako sygnaturkę i je automatycznie wycina. Dlatego nie
sposób cytować twoich pierdół w swojej odpowiedzi, bo się nie wyświetlają, durniu.
O właśnie jak teraz.

Wytłumacz to także usłużnej idiotce, która ci "-tka". Może się skutecznie za-tka.

12. Data: 2017-03-11 14:07:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2017 o 11:03, i...@g...pl pisze:
> [...]
> O właśnie jak teraz.
>
> Wytłumacz to także usłużnej idiotce, która ci "-tka". Może się skutecznie za-tka.

Nie potrafisz ustawić sobie czytnika tak, żeby poprawnie cytować, to
przynajmniej nie pouczaj innych, durno-tko.

Ewa

13. Data: 2017-03-11 14:33:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafisz ustawić sobie czytnika tak, żeby -> poprawnie cytować, to
> przynajmniej nie pouczaj innych, durno-tko.

Ustawienie w czytniku wycinania sygnaturek przy redagowaniu odpowiedzi jest dla
Ciebie za trudne i tylko dlatego tolerujesz pisanie pod delimiterem. I to ja tu
jestem -tką? LOL

14. Data: 2017-03-11 23:03:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2017 o 14:33, i...@g...pl pisze:
> Ustawienie w czytniku

No, już prawie Ci się udało! Prawie!
Po kilkunastu latach w Usenecie to naprawdę wielki sukces.

Ewa

15. Data: 2017-03-12 01:09:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No, już prawie Ci się udało! Prawie!
> Po kilkunastu latach w Usenecie to naprawdę wielki sukces.

Wróciłam (z Google) do News Tap Lite - tylko tyle, a proszę, przyprawiło
Cię to o wielkie emocje. Idź na kurs -tka-ctwa, bo wszelkie rękodzieło
uspokaja. A to już ten czas przyszedł na Ciebie, najwyraźniej...

--
XL

17. Data: 2017-03-14 09:36:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

re <r...@r...invalid> wrote:
> Idź stąd

Bo?

--
XL

18. Data: 2017-03-14 15:00:31

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-14 o 09:36, XL pisze:

> Bo?

Jesteś idiotką?
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

19. Data: 2017-03-14 16:48:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Jesteś idiotką?

Bo?

--
XL

20. Data: 2017-03-14 17:48:39

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-14 o 16:48, XL pisze:

> Bo?

Bo każdy człowiek o ilorazie inteligencji ciut wyższym niż u taboretu,
po prostu ignoruje łajzę z premedytacją i ostentacyjnie lekceważącą
wszystkich rozmówców.
A jeśli podnieca się poniżaniem, to czyni to na priv. Nie wyciąga
normalnym ludziom hołoty z szamba.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl