Szczególnie do Maji

następny post »
From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Szczególnie do Maji
Date: Wed, 17 Jun 2009 22:39:24 +0200

Witam,

Byłam dzisiaj w tej przychodni tarczycowej.
Pochwaliłam się pani doktór, że nie moge się nadziwić, że nie muszę już
używać okularów (szkła plusy) do czytania.
Wieczorem, przy słabym świetle lampy nocnej nawlekalam cienką igłę czarną
nitką bez użycia okularów! zapytałam czy na to miały wpływ proszki
Thorazol10, czy żelazo (brałam już wcześniej zanim poszłam do tej
przychodni), to pani doktór się uśmiechnęła, ale nie potrafiła na to
pytanie odpowiedzieć, niestety. Zbadała mnie i stwierdzila, że jest już
duża poprawa, serce nie wali. Objechała mnie, że nie poszłam do swojej
przychodni po receptę jak mi się skończył ten Thorazol10, bo powinnam to
cały czas brać. Powiedziałam, że nie wiedziałam, nie pamiętam, że miałam
iść do przychodni rejonowej po receptę, ale to jest tylko kilka dni, więc
nawet pani doktór wreszcze stwierdziła, że nic takiego się nie stało.
Zapisała mi znowu ten Thoryzol10 i oxazepam (z witamini b6 rezygnuję, bo
nie mogę brac witamin z grupy B). Thoryzol mam brać teraz nie 2 razy
dziennie po 1, ale 1,5 1 raz dziennie lub 1 raz 1 tabletkę, drugi raz 1/2.
Te proszki można brać podobno przez rok. Teraz jak nie miałam tych
proszków to serce znowu waliło. Po proszku czuję się raczej dobrze.
Mogłam poprosić o receptę na jakieś proszki na serce, ale oczywiscie
zapomniałam. Natomiast poprosilam panią doktór, żeby popatrzyla na moje
oczy, bo ostatnio jedno mi się zrobiło trochę większe i zaczynam się
wstydzić ludziom w oczy spojrzeć. Polecila mi swoją znajomą okulistkę,
która się zajmuje tego typu schorzeniami. Oczywiście ta okulistka
przyjmuje prywatnie! Aż mi się wierzyć nie chce, że kształciła się w
okulistyce pewnie w Polsce i rzekomo nie przyjmuje w ubezpieczalni, nie
leczy w ubezpieczalni oczu chorych na tarczycę. Będę musiała szukać
okulistki, która to leczy w ramach NFZ....bo przecież nie jest ona chyba
jedyna specjalistka w Warszawie? Mogę iść prywatnie, ale nie wiem ile
wizyt by pani okulistka ode mnie wyciągnęła, a dla mnie kasa też się liczy.

Pozdrawiam serdecznie :-)

A Ty jak się ostatnio czujesz?

--
animka