Szpinakowianie - odezwijcie się!

1. Data: 2001-11-14 15:13:04

Temat: Re: Odp: Odp: Szpinakowianie - odezwijcie się!
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widziałam. Jest taka mrożona mamałyga z Horteksu i trochę mniejsza
> mamałyga, też mrożona z Bonduelle w kształcie kul, wielkości orzechów.

spróbuj te kule.

A tak wogóle, to w przyszłym tygodniu będę robił inspekcję sklepów, w
szczególności Opole.

Waldek

1. Data: 2001-11-14 15:58:32

Temat: Re: Re: Szpinakowianie - odezwijcie się!
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:
> Nie wiem czy można u nas kupić te nasiona pinii?

a gdzie mieszkasz?
bo w w-wie na pewno do dostania.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-14 18:32:03

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "PatryCCCja" <k...@s...pl>

> a gdzie mieszkasz?
> bo w w-wie na pewno do dostania.

Ooo??? A gdzie?

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-15 10:08:19

Temat: Re: Szpinakowianie - odezwijcie się!
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a) w wiadomości:
<3...@z...fu-berlin.de>...
>spróbuj te kule.

I tak sie rozpadaja. Sprawdzilam.

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-11-15 11:25:36

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> I tak sie rozpadaja. Sprawdzilam.

rozpadać się mogą. Najważniejsze, by to nie był szpinak mielony (znaczy
ciapa), tylko liście.

Waldek

1. Data: 2001-11-15 12:42:33

Od: "Kubis" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jest jakas szansa na przepisy z uzyciem szpinaku bylbym bardzo
wdzieczny

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3BF3A630.BFD5526E@zedat.fu-berlin.de...

1. Data: 2001-11-16 09:11:59

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kubis" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9t0d8i$piv$1@news.onet.pl...
: Jezeli jest jakas szansa na przepisy z uzyciem szpinaku
bylbym bardzo
: wdzieczny

Wlasnie znalazlam w swoim archiwum. Przyznaje sie, ze nie
robilam jeszcze, ale mam taki zamiar (w sobote). Oto on:
Dorsz w sosie szafranowym:

1 puszka szpinaku (lub 2 garsci swiezego)
30 dag fileta z dorsza
lyzka soku cytrynowego
2 szalotki
80 ml wywaru warzywnego
2 lyzki wermutu
szczypta szafranu
sol, pieprz

Rybe oplukac, skropic sokiem z cytryny, doprawic sola i
pieprzem. W zaleznosci jak kto chce uzyc albo:
rybke ugotowac na parze, albo zapiec w piekarniku, albo uzyc
mikrofalowki.
Rybe posypac drobno posiekana szalotka, zalac wermutem i
wywarem. Dodac szczypte szafranu. Na parze gotowac ok. 15
min. W piekarniku podobnie, w kuchence mikrofalowej - musze
sprawdzic w domu.

Szpinak odsaczony (swiezy zblanszowany i odsaczony) posypany
sola i pieprzem wylozyc na talerz. Na to ugotowana rybe.
Smacznego!
Moja dietetyczna wersja bedzie bez wermutu, a do szpinaku
pewnie dodam 1 zabek czosnku ;o))
pozdr. Wilma

nalewka - jak uratowac
Przepis na przesmaczniasty makaron z brokulami
Swieze zurawiny - co zrobic?
Spóźniony makowiec dla Moniki
Niespodzianka od mamy :o))