Tatar z kurczaka

11. Data: 2016-08-21 11:09:22

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-21 o 11:23, s...@g...com pisze:
> Próbował ktoś? Ma to sens?

Próbowałem chyba ze wszystkiego, i jak dla mnie to żaden nie ma sensu.
Raczej śmierć głodowa niż zażerane się ze smakiem surowym mięsem z
czegokolwiek ono by nie było.

12. Data: 2016-08-21 19:12:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Aug 2016 11:09:22 +0200, Trybun napisał(a):

> Raczej śmierć głodowa niż zażerane się ze smakiem surowym mięsem z
> czegokolwiek ono by nie było.

Jeśli "z czegokolwiek", to owszem, lepiej umrzeć z głodu. Jednak ze
świeżutkiej wołowej polędwiczki... mmmmm......

13. Data: 2016-08-21 22:41:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-21 o 11:09, Trybun pisze:

> Próbowałem chyba ze wszystkiego, i jak dla mnie to żaden nie ma sensu.
> Raczej śmierć głodowa niż zażerane się ze smakiem surowym mięsem z
> czegokolwiek ono by nie było.

Ja lubię mięso wołowe (ale świeże, tylko ciort wie czy się świeze
kupiło)na tatar oraz zażeram sie mięsem surowym jak przygotowuję
zmieloną na potrzeby kotletów mielonych łopatkę. Dodaję pieprz i sól,
pokrojoną drobniutko cebulkę i jajko.Tak sobie wyrabiam i próbuję, czyli
wyżeram. Trochę się boję, czy jakiś tasiemiec się do mnie nie
przyplącze, ale może jak coś bylo to się zmieliło :-D

--
animka

14. Data: 2016-08-21 22:44:33

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowałem chyba ze wszystkiego, i jak dla mnie to żaden nie ma sensu.
> Raczej śmierć głodowa niż zażerane się ze smakiem surowym mięsem z
> czegokolwiek ono by nie było.

Moja siostra ciągle robi kotlety (trochę je tłucze tłuczkiem) z tuszek
kurczaka. Ja już na to nie mogę patrzeć. Wolę mielonego z innego mięsa
lub tradycyjnego schabowego. Nawet do chleba na kolację lubię.

--
animka

15. Data: 2016-08-21 22:57:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-21 o 19:12, Ikselka pisze:

> Jeśli "z czegokolwiek", to owszem, lepiej umrzeć z głodu. Jednak ze
> świeżutkiej wołowej polędwiczki... mmmmm......
Och!!!!! U nas tyle mięsa w sklepach się wala, ludzie tak nie wykupują.
Ciekawa jestem ile to leży w tych sklepach.
Tragegia. Chciałabym też świeżutką polewiczkę, a nawei mogłoby być
świeżutkie wołowe z bralu "laku".

Poszłam ostatnio do Biedronki, bo akurat tamtędy przechodziłam, żeby
kupic mąke. Ofmorde! Dlaczego w tych wszystkich Biedronkach (niby
eleganckich) jest taki syf? Pogłogi to czasami myją, ale stelaże lepią
się od brudu!
Kupilam mąkę tortową, bo mi była potrzebna, ale robiły sie w niej
grudki, a to już cos nie halo, no i ta mąka była niedobra. Na drugi
dzień pojechalam do SIMPLY (2 przystanki) i była juz moja ulubiona
tortowa (w takim zielonym opakowaniu), TYP 450, dobra ! Kosztuje ponad 1
zł tylko. Tą z Biedronki zawinęłam szczelnie w torebkę plastikową (żeby
jakieś mole, które być może się w niej wylęgają nie wyfrunęły) i wyrzuciłam.

--
animka

16. Data: 2016-08-22 03:05:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> [...]
> kupic mąke. Ofmorde! Dlaczego w tych wszystkich Biedronkach (niby
> eleganckich) jest taki syf? Pogłogi to czasami myją, ale stelaże

Do Bydgoszczy będę jeździł...

--
Jarek

17. Data: 2016-08-22 04:14:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Bydgoszczy będę jeździł...

A teraz gdzie jeździsz? W Bygdoszczy w Biedronce jest czyto?

--
animka

18. Data: 2016-08-22 11:49:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup gotową metkę w supermarkecie, najlepiej wołową , bo wiepszowa ciężkawa.
Rozsmaruj na bułeczce, na to dwa plasterki ogurka kiszonego.
I delektuj się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.pev.pl/

19. Data: 2016-08-22 12:59:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Aug 2016 22:41:47 +0200, Animka napisał(a):

> zażeram sie mięsem surowym jak przygotowuję
> zmieloną na potrzeby kotletów mielonych łopatkę.

O M G
Ty się prosisz wręcz o nieszczęście.
Pomijając już tasiemce i włośnie, to może czyhać w nim toksoplazmoza i
szereg innych bakterii, bardzo!!! groźnych.

> Dodaję pieprz i sól,
> pokrojoną drobniutko cebulkę i jajko.

I jeszcze to! - JAJKO ze sklepu!
Jak wyżej - plus salmonella murowana, za którymś razem...

> Tak sobie wyrabiam i próbuję, czyli
> wyżeram. Trochę się boję, czy jakiś tasiemiec się do mnie nie
> przyplącze, ale może jak coś bylo to się zmieliło :-D

Ty chyba nie za bardzo orientujesz się w wielkości poszczególnych istnień,
o których mówię :-(((

20. Data: 2016-08-22 13:03:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Aug 2016 22:57:32 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> kupic mąke. Ofmorde! Dlaczego w tych wszystkich Biedronkach (niby
> eleganckich) jest taki syf? Pogłogi to czasami myją, ale stelaże lepią

U nas czysto. Bardzo lubię zakupy w Biedronce. Oczywiście z tzw sypkich -
kupuję tam tylko cukier, żadnej mąki. Mąkę kupuję tylko jednego producenta
- od początku mego kucharzenia.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.