Tatar z kurczaka

271. Data: 2016-10-19 13:15:13

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-19 12:55, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Aha.
Tym lepiej dla nich.

272. Data: 2016-10-19 15:12:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 07:34:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> Animko, wiemy, że stara jesteś i z czytaniem problemy się nasilają, ale
> zwróć, proszę, uwagę raz jeszcze na następujący fragment:
> "Raz rozgrzebany ogródek można przeboleć,dwa jeszcze ujdzie, natomiast
> gdy przychodzisz i widzisz trzeci raz zniszczone potencjalne zbiory to
> chyba nie zaczniesz mu słowami tłumaczyć ze tak nie należy robić?"
> i odpowiedz, sobie, na pytanie: czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?

Chyba ani to, ani to - taki CZŁOWIEK nie powinien mieć psa, po prostu.
:-/

273. Data: 2016-10-19 15:19:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 12:57:40 +0200, Trybun napisał(a):

> A ja sądziłem że akurat Ty (Stokrotka zresztą też) należysz do
> nielicznych userów na tej grupie których stać na indywidualną wymianę
> myśli/poglądów. A tu nie odpowiadasz na posty skierowane do siebie,
> natomiast jak przez przypadek zauważyłem, odnosisz się do nich w postach
> skierowanych do osób trzecich. Pytanie czy to stara dobra Ikselka nie
> jest już w stanie polemizować z oponentem bez łączenia się w sforę z,
> często bezmyślnymi półgłówkami aby tylko swoje mieć na wierzchu, czy po
> prosty współczesna Iks to tylko podszywka.?

Czy powyżej zwracałam się do Stokrotki, czy do Ciebie? czy mnie może wzrok
myli? Wyraźnie napisałam "nie masz racji" - niby do kogo "trzeciego"?
:->

274. Data: 2016-10-20 03:57:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-19 o 07:34, Qrczak pisze:
> [...]
> chyba nie zaczniesz mu słowami tłumaczyć ze tak nie należy robić?"
> i odpowiedz, sobie, na pytanie: czy to jest przyjaźń, czy to jest

No, taka stara to jeszcze nie jestem.
Pozagradzaj, zrób jakśs parkan tam, żeby pies nie właził tam gdzie nie
można. Niech on ma kawałek swojego terenu.

--
animka

275. Data: 2016-10-20 07:46:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-20 03:57, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Już lecę, pędzę.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.