Tatar z kurczaka

261. Data: 2016-10-18 12:02:38

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2016 10:29:46 +0200, Trybun napisał(a):

> Przykro to pisać ale z każdą nową wiadomością zdajesz się pogrążać w
> coraz większym absurdzie.. Albo wiadomości o psach masz od osób drugich,
> albo żyjesz jakimiś fantazyjnymi wyobrażeniami o nich.

Absolutnie nie! Słowa Stokrotki w pełni goąco poprze każdy PRAWDZIWY=DOBRY
właściciel psa oraz każdy tzw. psi behawiorysta. No niestety nie masz
racji.

262. Data: 2016-10-18 19:39:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-18 10:29, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

A dzieci jakieś masz/miałeś?

263. Data: 2016-10-18 20:17:56

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 19:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-18 10:29, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A dzieci jakieś masz/miałeś?

Zamiest masz/miałeś powinnaś napisać trzymasz/trzymaleś.

--
animka

264. Data: 2016-10-18 21:14:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-18 20:17, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Zamiest masz/miałeś powinnaś napisać trzymasz/trzymaleś.

A po powyższym cytacie wnosząc jest jakaś różnica?

265. Data: 2016-10-18 22:25:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2016 o 19:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-18 10:29, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A dzieci jakieś masz/miałeś?

Miejmy nadzieję, że nie, bo może też kijem by okładał.

Ewa

266. Data: 2016-10-18 22:32:27

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 21:14, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-18 20:17, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> A po powyższym cytacie wnosząc jest jakaś różnica?

Jest. Tak jakby tyrzymać murzyna do roboty, a nie przyjaciela psa mieć.

--
animka

267. Data: 2016-10-18 22:53:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-21 o 11:23, s...@g...com pisze:
> Próbował ktoś? Ma to sens?
Jak o tym czytam to robi mi się niedobrze. Wiem, że kurczaka się piecze,
dusi, dodaje do jakichś sałatek.....
W sumie kurczak może dla mnie nieistnieć. Co innego schabowe, czy
cielęcinka (trudno ja dostać). Tęsknię za nóżkami cielęcymi i tez
nigdzie nie ma w sklepach. Kiedyś jedna pani przywoziła nam świeże mieso
cielęce i inne oraz nóżki do pracy.

--
animka

268. Data: 2016-10-19 07:34:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-18 22:32, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Jest. Tak jakby tyrzymać murzyna do roboty, a nie przyjaciela psa mieć.

Animko, wiemy, że stara jesteś i z czytaniem problemy się nasilają, ale
zwróć, proszę, uwagę raz jeszcze na następujący fragment:
"Raz rozgrzebany ogródek można przeboleć,dwa jeszcze ujdzie, natomiast
gdy przychodzisz i widzisz trzeci raz zniszczone potencjalne zbiory to
chyba nie zaczniesz mu słowami tłumaczyć ze tak nie należy robić?"
i odpowiedz, sobie, na pytanie: czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?

269. Data: 2016-10-19 12:55:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 19:39, Qrczak pisze:

> A dzieci jakieś masz/miałeś?

Tylko bez poufałości. Za krótko się znamy na takie zwierzenia. Poza tym
pytanie głupie. Jestem facet, a skąd facet miałby takie rzeczy wiedzieć.

270. Data: 2016-10-19 12:57:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 12:02, Ikselka pisze:

> Absolutnie nie! Słowa Stokrotki w pełni goąco poprze każdy PRAWDZIWY=DOBRY
> właściciel psa oraz każdy tzw. psi behawiorysta. No niestety nie masz
> racji.

A ja sądziłem że akurat Ty (Stokrotka zresztą też) należysz do
nielicznych userów na tej grupie których stać na indywidualną wymianę
myśli/poglądów. A tu nie odpowiadasz na posty skierowane do siebie,
natomiast jak przez przypadek zauważyłem, odnosisz się do nich w postach
skierowanych do osób trzecich. Pytanie czy to stara dobra Ikselka nie
jest już w stanie polemizować z oponentem bez łączenia się w sforę z,
często bezmyślnymi półgłówkami aby tylko swoje mieć na wierzchu, czy po
prosty współczesna Iks to tylko podszywka.?

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.
Tłuszcze trans nie tylko w margarynie