Torcik bezowy

From: "@nn" <a...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Torcik bezowy
Date: Sat, 9 Apr 2005 20:30:19 +0200

Po moim ostatnim szaleństwie szarlotkowym zostało mi sporo białek i
postanowiłam zrobić dzieciorom torcik bezowy przełożony bitą śmietaną.
Jak postanowiłam, tak zrobiłam a przynajmniej cały czas (jeszcze)
próbuję, bo pojawił się problem. Upiekłam jeden blacik bezowy -
piękny, suchutki, chrupiący po prostu ideał - następnie zrobiłam drugi,
wstawiłam do piekarnika, upiekłam i znowu piękny, suchutki, chrupiącym
po prostu ideał, tylko że w czasie gdy drugi blat się piekł, to ten
pierwszy przestał być taki suchutki i chrupiącym a zrobił się gumowaty.
Włożyłam go znowu do piekarnika i się suszy, tylko obawiam się, że jak
się wysuszy to ten drugi będzie gumowaty i tak w kółko... Powiedzcie
mi, czy możliwy jest do zrobienia torcik bezowy nie gumowaty?? Jeśli
tak, to w jaki sposób?
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ