Waga łazienkowa - jaką polecacie?

następny post »
From: Artur Dębski <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Date: Mon, 11 Jun 2012 04:28:28 -0700 (PDT)

Witam wszystkich.
Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
najbardziej
zbliżone do rzeczywistości.

Mam Zelmera z plastikową obudową która zaczęła tu i ówdzie pękać
poza tym trochę mniej ciekawie wygląda od wagi z przezroczystym
szklanym
"blatem".

Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
- każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
wyników
między wagami wynosiła około 7kg.

Z góry dzięki.

Artur Dębski