Witam wszystkich

From: "Jaroslaw Zukowski" <j...@e...pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Witam wszystkich
Date: Tue, 9 Oct 2001 13:29:25 +0200

Czesc! witam wszystkich kucharzy na pl.rec.kuchnia

Interesuje mnie przepis na cos dobrego na obiadzik przy wykorzystaniu:

- makaron lub ryz
- jajo (czy to dobra kombinacja do poprzedniej pozycji?)
- ewentualnie jakies miesko np. kurczak
- ???
Jestem studentem z przeciagami w portwelu, totez potrzebuje szybkiego
dobrego TANIEGO dania.

(cos a'la chinszczyzna)
Nie mam zamiaru kupowac tego badziewia w budkach bo ostatnio malo co nie
pochlonelem karaczanka. Byl dosc dobrze przysmarzony, zdazyl puscic soki,
blllllllleeeeeeeee ;). Zauwazylem go doslownie w ostatniej chwili na
widelcu. Uwierzcie mi, dosyc ciezko jest rozpoznac to zwierzadko w chinskich
potrawach.
Dosyc tych wrazen.

Moge podzielic sie za to przepisem na pyszny deser ktory udalo mi sie
niedawno zrobic:

-----------
-2*galaretka
- mleko skondensowane nieslodzone (taka pucha jak do kawy)
- biszkopty
- owoce najlepiej kwasne (podobno kiwi powoduje ze galaretka gozej sie
zcina)

Dodajemy ochlodzona galaretke do mleka i wlewamy te mase do szerokiego
naczynia, na ktorego dnie sa biszkopty. Chlodzimy w lodowce, po scieciu
wrzucamy owoce i polewamy druga galaretka, pycha.

uwagi: Zamiast biszkoptow mialem herbatniki, a mleko bylo slodzone. To
bardzo slodka kombinacja, miliony kalorii. Wystarczyl kawalek zeby sie
objesc.
Kumple z pokoju postawili uszy w slupka, a szczeki im opadly do podlogi.
Powodzenia i smacznego!

Pozdrawiam
Jarek