Wyciskarka wolnoobrotowa

141. Data: 2016-07-23 19:09:14

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale chyba znasz znaczenie słowa "generalnie"...
> http://sjp.pwn.pl/sjp/generalnie;2559050.html

I znasz?

142. Data: 2016-07-23 19:10:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie? Nie widzę...

Źle patrzysz. Generalnie.

143. Data: 2016-07-23 19:15:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-23 17:33, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Nawet mi do głowy nie przyszło sugerować, że to jakoś strasznie dużo.
> Zresztą koszty stałe przywiązane do grzania węglem też są, może nawet
> większe. Tu ważny jest jeden wniosek: koszty paliwa kuchennego są znikome.
> Podobnie jak koszty prądu czajnikowego.

Jakby to było takie zasadniczo drogie i całkowicie niewygodne, okoliczne
zadupia by się do sieci gazowniczej nie podłączały tak generalnie.

144. Data: 2016-07-23 19:24:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Po ile u Was tona węgla?

Tego nawet nie wiem, bo i skąd? W Biedronce sprzedają w workach
po kilka kilo. Ale drzewny. To nie to samo. Po ile by jednak nie
był, to gotowanie z jego udziałem herbaty wyjdzie skrajnie drogo.
Nieekonomicznie. Podobnie z obiadem. Choć ogień pod kuchnią swój
urok ma, temu nie przeczę.

Jarek

--
-- No to! Od wyngla! Szybko leć... I korytko świniowe bierz! Szybko dzieci!
Gdzie ojciec? Aha... Pijany śpi... To dobrze... Dobrze... Ty stary, budź się!

145. Data: 2016-07-23 19:25:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jakby to było takie zasadniczo drogie i całkowicie niewygodne, okoliczne
> zadupia by się do sieci gazowniczej nie podłączały tak generalnie.

Generalnie, to się zadupia do sieci przyłączają żeby grzać. Gotowanie jest
niejako przy okazji.

--
Jarek

146. Data: 2016-07-23 19:29:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie, to się zadupia do sieci przyłączają żeby grzać. Gotowanie jest
> niejako przy okazji.

Znam nawet takich, którzy z tego "przy okazji" rezygnują na rzecz prądu.

Ewa

147. Data: 2016-07-23 19:30:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 19:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-23 17:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Źle patrzysz. Generalnie.

Generalnie wiem - krzywym okiem i spode łba.

Ewa

148. Data: 2016-07-23 20:00:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Znam nawet takich, którzy z tego "przy okazji" rezygnują na rzecz prądu.

Generalnie to ja wodę w czajniku też oczywiście prundem. Inaczej sobie
tego nie wyobrażam. A co do warzenia strawy, to już tylko pozaekonomiczne
względy. Jedni wolą tak, inni tak. Ja ostatnio znów musiałem przestawiać
się na gotowanie elektryczne. Lekko nie było, na początku.

--
Jarek

149. Data: 2016-07-23 20:43:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie wiem - krzywym okiem i spode łba.

Ptaki tak mają.
A inni, bezskrzydlni, się dziwują a zielenieją z zupełnie niepojętej
zazdrości.

150. Data: 2016-07-23 22:45:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 17:17:20 +0200, FEniks napisał(a):

> Gdzie? Nie widzę...

Weź łopatkę.

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT