Z cyklu głupie pytania...

następny post »
Data: 2006-09-19 17:04:45
Temat: Z cyklu głupie pytania...
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl>

Może mi ktoś wytłumaczy, dlaczego teraz chleb nie wygląda chociaż tak jak
ten:

http://www.flickr.com/photos/nowaccy/246826970/

Lub chociaz nie przypomina takiego chleba ???
Dlaczego z tzw zachodu przyjęliśmy bezmyślnie to co najgorsze... Zepsuliśmy
nasze tradycyjne chleby, wędliny, nawet jajka nie smakują tak jak kiedyś...
Kiedyś żółtko w jajku smakowało żółtkiem, a teraz jak jem jajo na miękko to
białko oprócz konsystencji prawie się nie różni smakiem od żółtka. Chociaz
czasami się zdarza, ze żóltko smakuje tybą - bo kury były karmione mączką
rybną...

Wiem, ze to takie pytania w powietzre, ale jak widziałem na sobotnio
niedzielnym festynie w Skierniewicach takie chleby jak ten powyżej, to się
rozmarzyłem...

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991