Zawartość kofeiny w kawie

31. Data: 2015-01-10 13:19:26

Temat: Re: Zawartość kofeiny w kawie
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2015 o 11:09, czeremcha pisze:

> Przecież jest na rynku od lat kawa czekoladowa - Sati.

Mię ona nie zachwyciła...
Raz kupiłam, po poczęstunku u kogoś tam kawą czekoladową - ale ta Sati
to o kant tyłka :/
Jakoś tak nierównomiernie zmielona była, grube farfocle pływały po
zaparzeniu i dałam se z nią spokój.
... ale używam czasem Sati ziarnistej (zwykłej - nie smakowej) do
ekspresu i ta jest całkiem przyzwoita, no i cenę ma całkiem sympatyczną
(6.99 za 250g) :D

--
Pozdrówki
Anai

32. Data: 2015-01-11 14:37:16

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-09 23:19, XL pisze:
> A jesli już, to sobie można
> samemu przyprawić jedno i drugie jak się lubi.

No tak, można dorzucić czekolady, ale to chyba nie będzie to samo co
tamta kawa.

--
animka

33. Data: 2015-01-11 14:45:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 14:37:16 +0100, animka napisał(a):

> No tak, można dorzucić czekolady, ale to chyba nie będzie to samo co
> tamta kawa.

To niby CZEGO tam dorzucili, że KAWA smakuje czekoladą? No dajże spokój
3333-))

Karp po Żydowsku
Dlaczego mak rozdyma i w jakim zestawieniu go jeść?
Piernik taki jak Babci - wreszcie.
życzeniowo