Żegnam Was

71. Data: 2008-01-22 12:33:52

Temat: Re: Żegnam Was
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <

> Grupa niemoderowana.
>
> Ps. Cancer wyluzuj.

Witaj

To ty Jeff wyluzuj.
Bo udajesz, ze nie wiesz o co tutaj chodzi.
Maciek Sniezek nie przewidział optymalnej sekty, ani chorego na mozg Tomka.
Jeszcze raz powtarzam, postaraj sie zrozumieć moje słowa -))
Nikt nikomu nie zabrania wypowiadać sie !!
Dyskusja nawet nie trzymająca sie ogólnych doktryn to nic szkodliwego.
Ale nie można nazwać dyskusja, podwieszanie sie pod co drugi watek z
kontrowersyjnymi poradami dla ludzi oczekujących pomocy.
Wilicki jawnie naigrywa sie tutaj z lekarzy.
Jeżeli nie bezpośrednio personalnie, to w sposób negujący ich kompetencje.
Jak dla mnie to jestem prawie pewny, ze to troling zboczonego
człowieka.(Można by go wrzucić do K_F ale co z tymi którzy proszą o poradę
lekarzy, a otrzymują poradę od TROLLA ?)
Ale takich jak on było juz tutaj cala masa.
Nie będę ich wymieniał aby niektórym od tego nie zrobiło sie niedobrze.
Lubię tę grupę i nie jest mi obojętne co sie z nią stanie.
Jak masz Jeff lepsze propozycje od mojej to bardzo proszę chętnie wysłucham
jakiś konkretów.
Bo pisanie o wolności i komunie jakoś do mnie nie trafia.

""Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze świata lekarzy,
rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowców i amatorów."""

Ta grupa bez zawodowców tez bedzie niekompletna.
Nowinki które tutaj widzę od paru miesięcy to wypociny Wilickiego o
boreliozie i witaminach.
Ale pisałem juz o tym prędzej, ale jakoś to do Ciebie nie dotarło.

Pozdrawiam
Cancer
(znak zodiaku)

72. Data: 2008-01-22 14:04:29

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-22 13:33 Cancer pięknie wystukał/a:

> [...]
> boreliozie i witaminach.
> Ale pisałem juz o tym prędzej, ale jakoś to do Ciebie nie dotarło.

To wrzuć Wilickiego do KF-a, nie czytaj i nie szarp sobie byle czym
swojego cennego zdrowia.

--
animka

73. Data: 2008-01-22 14:26:15

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka"

To wrzuć Wilickiego do KF-a, nie czytaj i nie szarp sobie byle czym
swojego cennego zdrowia.

A Ty przeczytaj jeszcze raz moj post do końca.
Bo chyba przeczytałaś tylko początek.

Cancer
(znak zodiaku)

74. Data: 2008-01-22 15:08:05

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer"

>Można by go wrzucić do K_F ale co z tymi którzy proszą o poradę lekarzy, a
>otrzymują poradę od TROLLA ?)

A może jest tak że do lekarza się chodzi osobiscie a tu się konsultuje z
innymi pacjętami. Podobnie jak rozmowy w poczekalni u lekarza. W czym Ci
takie rozmowy szkodzą?
S*

75. Data: 2008-01-22 15:31:02

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek"

> A może jest tak że do lekarza się chodzi osobiscie a tu się konsultuje z
> innymi pacjętami. Podobnie jak rozmowy w poczekalni u lekarza. W czym Ci
> takie rozmowy szkodzą?

Witaj

Zupełnie w niczym mi nie przeszkadzają.
Chodzi o to, ze to nie sa rozmowy miedzy pacjentami, jak nazwałeś
konsultacje.
Tylko ten Pan potrafił odwodzić ludzi od brania leków bo wedle niego one sa
szkodliwe.
A to juz wybacz jest mocna przesada.
Rzuca tutaj zupełnie nie udowodnionymi teoriami.
Aby komuś cos zalecić nie możesz opierać sie na niesprawdzonych teoriach
zaczytanych w Internecie.
Bo te sprawy nie dotyczą samochodu, młotka, czy pieca do centralnego, te
sprawy dotyczą chorego człowieka.
Ludzie nowi wchodzący na grupę myślą, ze to lekarz.
Bo ten Pan w takim świetle prowadzi tutaj rozmowy.
Wpisz proszę w wyszukiwarkę Google ksywkę tego Pana a zobaczysz jak na dłoni
o co w tym wszystkim chodzi.
Ten Pan przyszedł tutaj na grupę, jego początkowa obecność polegała na
pytaniach do lekarzy o swój stan zdrowia.
Potem nagle przeobraził sie sam w znawcę tematu.
Tak robi tylko człowiek chory albo próbujący robić na grupie troling.

Pozdrawiam
cancer
(znak zodiaku)

76. Data: 2008-01-22 16:22:45

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konsultacje.
> Tylko ten Pan potrafił odwodzić ludzi od brania leków bo wedle niego one

Nie tylko ten Pan. Pisałem kiedyś że Prof. w Krakowie zalecił lapisowanie
mojego oka i wysłał mnie do wojskowego szpitala. Po wyjściu dogoniła mnie
młoda asystentka i powiedziała abym wczesniej przemył oko CIEPŁYM kwasem
bornym (wczesniej zapytała jak stosuję zapisany mi kwas). Pomogło po
pierwszym przemyciu.

Chory otrzymuje dziesiątki rad i nie tylko z Internetu. Rady Tomka nie są
jedyne a tu piszący nie są ludzmi których łatwo przekonać do pierwszej
porady.

> [...]
> Potem nagle przeobraził sie sam w znawcę tematu.
> Tak robi tylko człowiek chory albo próbujący robić na grupie troling.

Na początku napisałeś: "Zupełnie w niczym mi nie przeszkadzają " i tego się
trzymaj.

Pozdrawiam
S*

77. Data: 2008-01-22 17:11:07

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-22 15:26 Cancer pięknie wystukał/a:
> [...]
> swojego cennego zdrowia.
>
> A Ty przeczytaj jeszcze raz moj post do końca.

Jeśli chodzi o moderowanie, to można sobie założyć swoje własne forum
(czy na spółkę z lekarzami) i moderować sobie do woli, nawet samych siebie.

--
animka

78. Data: 2008-01-22 17:16:57

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-22 16:08 Szczepan Białek pięknie wystukał/a:
> Użytkownik "Cancer"
>
> A może jest tak że do lekarza się chodzi osobiscie a tu się konsultuje z
> innymi pacjętami. Podobnie jak rozmowy w poczekalni u lekarza. W czym Ci
> takie rozmowy szkodzą?

Trafiłeś w sedno.
Jeśli chodzi o lekarzy to mnie tu żaden lekarz nie udzielił sensownej
porady.
Wyjątkiem jest pan doktór dentysta, który tu pisuje. To jest napewno
świetny dentysta i aż żal serce ściska, że nie ma takich dentystów w
Warszawie.

--
animka

79. Data: 2008-01-22 18:56:50

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

<ciach>.
> Nie wiem tez skąd bierze sie nienawiść zwykłych ludzi do lekarzy.
</ciach>

Tak trochę czepialsko, OT i trollowsko zapytam, czy lekarz też nie jest
"zwykłym ludziem"?

pozdr.
jarek d.

80. Data: 2008-01-23 02:01:15

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka"

Wyjątkiem jest pan doktór dentysta, który tu pisuje. To jest napewno
świetny dentysta i aż żal serce ściska, że nie ma takich dentystów w
Warszawie.

A on na krwawicy pacjentów fury sobie nie kupił?

diprogenta dla dwulatka
Tomografia Komputerowa
dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX