Zwariowane sałatki

Data: 2003-07-07 18:31:21
Temat: Zwariowane sałatki
Od: "Dorota***" <d...@o...pl>

Witajcie.
Mam taki pomysł: zbierzmy wszystkie sałatki, które mają w swoim składzie
dziwaczne połączenia składników. Ja znalazłam takie:

SAŁATKA ORIENTALNA (autor:Tommy)

a.. 2 łagodne zupki chińskie
b.. 2 pikantne zupki też chińskie
c.. średniej wielkości żółta, czerwona i zielona papryka
d.. puszka kukurydzy
e.. 3 ogóRki konserwowe
f.. duuużo majonezu
1. W misce dobrze pokruszyć makaron, dodać przyprawy, ale nie dawać
tłuszczu. Nie zalewać wrzątkiem, tylko odstawić.

2. Papryki umyć, pokroić w drobną kostkę,wsypać do makaronu, kukurydzę
otworzyć, odsączyć wsypać do całości.

3. Odstawić do lodówki na 1/2 h. Potem jeszcze raz przemieszać.

4. Dodać mnóstwo majonezu, ile kto chce. Odstawić jeszcze do lodówki,
zajadać.

Można też zalać makaron wrzątkiem - reszta j.w.

Tej nie robiłam, ale ponoć całkiem dobra.

Autor: Kudlata - Biała sałatka
Cebule, powiedzmy dwie średnie, należy obrać, pokroić w grubą kostkę.
Wymieszać ze sporą ilością wiórków kokosowych , jakieś 5 deko. Dodać soku
cytrynowego - świeżo wyciśniętego z 1 cytryny, żadnych gotowych z butelki
czy kartonu! I lekko posolić. Wymieszać, odstawić na 2 godziny do lodówki.
Cebula puści sok, sok wsiąknie w wiórki kokosowe, całość stanie się łagodna
i aromatyczna. Można podać tak jak jest zrobiona, można złagodzić jeszcze
nieco jej smak i dodać jogurtu naturalnego , niesłodzonego. Ozdobić
kawałeczkami surowej wielokolorowej papryki.
Ta była tak ciekawa , że zrobiłam - calkiem niezła, jako np. dodatek do
wędlin.

Znacie jeszcze jakieś?
Dorota