baklazany po parmensku

1. Data: 2000-03-15 23:08:14

Temat: baklazany po parmensku
Od: remigiusz chmielewski <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorrki ze nie podaje tu tego przepisu ale to nie ja je robilem. bedac w sklepie z
kumplem (wloch ktory swietnie gotuje) doradzilem mu kupno farby do wlosow koloru
baklazanowego. palnolem tak sobie ten kolor ale wlosy wyszly calkiem calkiem. a on za

to mi sie odwdzieczyl przepysznym obiadkiem. BAKLAZANY PO PARMENSKU polecam :)))
remi

1. Data: 2000-03-16 10:39:38

Temat: Re: baklazany po parmensku
Od: "MMrozik" <m...@d...pekaosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jakto tak???? Narobiles smaku i nie podajesz przepisu?!!!
Biegaj do kumpla Włocha i wyciagaj od niego przepis i szybciutko go wrzuc na
liste :)))

Marta

1. Data: 2000-03-16 12:28:01

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 23:08 00-03-15 +0000, you wrote:
> [...]
>calkiem. a on za
>to mi sie odwdzieczyl przepysznym obiadkiem. BAKLAZANY PO PARMENSKU

calkiem niedawno podawalam jako mellanzane alla parmigiana, zobacz czy podobne
a, hm, hm, czy na pewno ten baklazan byl po parmensku? czy moze z parmezanem???
choc kto go tam wie:-)

uklony
aga
--