bezy

21. Data: 2015-12-10 12:12:10

Temat: Re: bezy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 07:28:20 +0100, bbjk napisał(a):

> Kopystką to koniuszy kopyta koniom czyścił.

Taktak, paniusiu, koniuszy czyścił kopyta koniom :-D
http://sjp.pl/koniuszy

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

22. Data: 2015-12-10 12:51:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-10 o 12:12, Ikselka pisze:

> Taktak, paniusiu, koniuszy czyścił kopyta koniom :-D
> http://sjp.pl/koniuszy

Nie musisz po innych powtarzać, paniusiu.

Ewa

23. Data: 2015-12-10 13:51:06

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taktak, paniusiu, koniuszy czyścił kopyta koniom :-D
> http://sjp.pl/koniuszy

He, he - proponuję, żeby osoba, która pierwsza zaproponowała
kopystkę sprawdziła w tym samym słowniku do czego ona służy. :-)

24. Data: 2015-12-10 13:56:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Bez obawy, już nie raz tak robiłam. Oczywiście trzeba rękawicę umieścić
> w odpowiedniej odległości od grzałki. Przy bezach temperatura jest na
> tyle niska, że na odległość rękawica się na pewno nie zapali.

Kombinujecie jak niewykopystkowane konie pod górkę:-). A u mnie w
pełnoletnim Mastercooku gazowym jest specjalna blacha do uchylania drzwi
piekarnika i osłony pokręteł przed temperaturą.

J.

www.kontestacja.com

25. Data: 2015-12-10 14:03:53

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-10 o 13:56, krys pisze:

> Kombinujecie jak niewykopystkowane konie pod górkę:-). A u mnie w
> pełnoletnim Mastercooku gazowym jest specjalna blacha do uchylania drzwi
> piekarnika i osłony pokręteł przed temperaturą.

U mnie jest blokadka, która pozwala zostawić uchylone drzwi (w
Elektroluxie) bez angażowania dodatkowych przedmiotów,a włączniki się
chowają. Ale rozumiem kombinowanie, bo w poprzedniej kuchence też
używałam warząchwi (chyba jeszcze nie użyliśmy tego słowa?).
--
B.

26. Data: 2015-12-10 14:04:56

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-10 o 12:51, FEniks pisze:

> Nie musisz po innych powtarzać, paniusiu.

Widać ma przymusik.
--
B.

27. Data: 2015-12-10 17:13:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 13:56:47 +0100, krys napisał(a):

> Kombinujecie jak niewykopystkowane konie pod górkę:-). A u mnie w
> pełnoletnim Mastercooku gazowym jest specjalna blacha do uchylania drzwi
> piekarnika i osłony pokręteł przed temperaturą.

Moja kuchnia kaflowa jest niestety niepełnoletnia - ale za to działa nawet
kiedy nie ma prądu ani gazu :-))

28. Data: 2015-12-10 17:14:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 12:51:41 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie musisz po innych powtarzać, paniusiu.

A po kim?

29. Data: 2015-12-10 17:24:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 13:51:06 +0100, cef napisał(a):

> He, he - proponuję, żeby osoba, która pierwsza zaproponowała
> kopystkę sprawdziła w tym samym słowniku do czego ona służy. :-)

Ten słownik to jakiś koniuszy musiał pisać - od gwary są inne słowniki:
http://www.centrumdziedzictwakujaw.pl/kujawy-zachodn
ie/gwara_-jezyk
"kopystka, kopycha- drewniana łyżka"

30. Data: 2015-12-10 17:40:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 12:12:10 +0100, Ikselka napisał(a):

> Taktak, paniusiu, koniuszy czyścił kopyta koniom :-D
> http://sjp.pl/koniuszy

...tzn koni uszy czyścił - a stajenni stali przed stajnią :-D

--
[...]

Ach ten dyktator!
Zupa na kościach jagnięcych...
Gotowanie... wody
Garnek rzymski glazurowany czy nie
[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)