buraczki krojone w kostke w zalewie octowej

1. Data: 2003-09-16 14:29:06

Temat: buraczki krojone w kostke w zalewie octowej
Od: "Ola" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow:-)

poszukuje przepisu na buraczki jak w temacie:-)

Z gory dziekuje za odpowiedzi:-)

Ola

1. Data: 2003-09-16 14:50:57

Temat: Re: buraczki krojone w kostke w zalewie octowej
Od: "Ewa Kramarz" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też

1. Data: 2003-09-16 16:32:04

Temat: Odp: buraczki krojone w kostke w zalewie octowej
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk76mt$abe$...@a...news.tpi.pl...
> Witam szanownych grupowiczow:-)
>
> poszukuje przepisu na buraczki jak w temacie:-)
>
> Z gory dziekuje za odpowiedzi:-)
>
> Ola

Witam,
Ja robilam w tym roku malutkie buraczki w zalewie octowej. Przepis pochodzi
z grupy, ale niestety nie pamietam autora.

Marynowane buraki
2 kg malych burakow
szklanka occtu
3 szklanki wody
0,5 lyzki soli
250 g cukru (1,5 szklanki)
10 gozdzikow
10 ziaren pieprzu (najlepiej bialego)
kawalek chrzanu
Umyc i obrac buraki. Ugotowac prawie na miekko. ostudzic pod zimna woda.
Zagotowac ocet z woda i pozostalymi skladnikami. Wlozyc buraki do zalewy i
jeszcze chwile pogotowac. Przelozyc do sloiczkow, wlozyc kawalki chrzanu i
zalac zalewa. Po kilu dniach mozna jesc.

***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-17 21:05:24

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia_KIKI wrote:
> Witam,
> Ja robilam w tym roku malutkie buraczki w zalewie octowej. Przepis pochodzi
> z grupy, ale niestety nie pamietam autora.

Przepis byl podany przez Baske ze Szwecji, tu link do oryginalnego,
rowniez w tym samym przepisie jest salatka z burakow:

http://tinylink.com/?R6uC1KPDKL

MB

Piwo trapistów
Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))
[NTG] wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaÄskich i wegetariaÄskich
(p) 3 wariacje na temat dyni
babka gotowana - do wkn glownie :)