chlebek pelnoziarnisty

1. Data: 2002-12-03 10:30:07

Temat: chlebek pelnoziarnisty
Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysylam jeszcze raz moja prosbe,
bo ostatnia wiadomosc, chya jednak zapodziala sie w wirtualnej przestrzeni

Czy ktos z Was wie, gdzi mozna kupic prawdziwy chleb pelnoziarnisty?
Szukalam w poprzednich postach i nie znalazlam.
Wiec, jesli przeoczylam ten watek - to z gory przepraszam.

Najchetniej zakupowalabym chlebus na woli, w srodmiesciu i zoliborzu

pozdrawjalu

ANka

1. Data: 2002-12-03 14:05:13

Temat: Re: chlebek pelnoziarnisty
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wiem gdzie kupic na Mokotowie - pasaż Wołoska, jest tam budka, ktory
sprzedaje takowy na wage.
Jesli bedziesz chciala to szczególy moge przeslac na priwa, bo juz chyba
komus tlumaczylem jak trafic do owej budki.
POzdrawiam
MZ

1. Data: 2002-12-03 18:09:07

Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chleb pełnoziarnisty mozna kupic w kazdym hipermarkecie - np.Carrefour,
Auchan, Klif itp. Trzeba tylko uwaznie czytac napisy na metkach. Szukaj wśród
wyrobów firma Mastermacher oraz Nowakowski .
Pozdrawiam
Halszka

1. Data: 2002-12-03 21:19:21

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia? z jednej strony sie ciesze, z drugiej mam Cie na cenzurowanym,
zebys nam nicka nie zaszargala ;)

zachowuj sie porzadnie, przyczesz wloski i odprasuj bialy kolnierzyk ;)))

Margola Nazwijmy To Starsza

1. Data: 2002-12-04 12:33:53

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maniek" wrote
> Jesli bedziesz chciala to szczególy moge przeslac na priwa, bo juz chyba
> komus tlumaczylem jak trafic do owej budki.

Daj na grupe jesli mozesz. Tylko czy to jest taki chlebek zwykly, czy tez
taki z upieczonych calych ziaren? Kiedys sprzedawali taki w Sezamie. Drogi
byl jak nieszczescie - 10.60 za bochenek, a bylo to ze dwa lata temu. Ale
nigdy wiecej czegos takiego nie jadlam - byl rewelacyjny. Nie byl to zwykly
chleb, tylko ziarenka roznych zboz sklejone tylko o tyle, ze nie rozpadaly
sie od razu. Kroilo sie to na grube plastry i jadlo. Pychotka :)))

Jesli ktos wie, gdzie takie cudo mozna kupic, to prosze o info - jestem
gotowa pojechac na drugi koniec Warszawy :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-04 12:57:48

Od: "jotbo" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was wie, gdzi mozna kupic prawdziwy chleb pelnoziarnisty?
> Najchetniej zakupowalabym chlebus na woli, w srodmiesciu i zoliborzu

Ja wiem - w Środzie Śląskiej w Sklepie Biedronka; stoisko z bardzo
różnymi
i na dodatek bardzo dobrymi. Mnie przynajmniej smakują.
Tylko to ...chyba zbyt daleko od w/w miejsc ? ;-))

> pozdrawjalu

również, Józef

majonez domowy
Żurek - pytanie