ciasto yufka

1. Data: 2004-03-19 19:46:15

Temat: ciasto yufka
Od: "anka" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów :)

Czy ktoś zna może przepis na ciasto yufka? Nie mogę nigdzie dostać, a pan w
"Kebabie" też się nie pochwali :/

--
pozdr
anka

1. Data: 2004-03-20 08:28:01

Temat: Re: ciasto yufka
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś zna może przepis na ciasto yufka?

Zapytalam o to kiedys w knajpce tureckiej.
To jest ciasto zagniecione z maki i mleka z odrobina soli.
Robi sie je mniej wiecej tak geste, jak na pierogi, a potem piecze w dobrze
nagrzanym piekraniku i krotko, tak by nie wyszla z niego maca,
Po upieczeniu nalezy placek szczelnie okryc folia aluminiowa, by stygnac
nie wysechl i nie stwardnial.
Robilam, wyszlo ok.
Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-03-20 10:08:06

Od: "anka" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> nagrzanym piekraniku i krotko, tak by nie wyszla z niego maca,
> Po upieczeniu nalezy placek szczelnie okryc folia aluminiowa, by stygnac

Dziękuję bardzo serdecznie :)

--
pozdr
anka

Banany w tortilli
makaron na zielono...
bułeczki Doruni - pytanie
Majonez (pyt)
Automat do pieczenia chleba Bomann CB579